Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #70 - Hamburger Mester, Veresegyház

2015. december 13. - Csabi Konyhája

Az első, rendkívül pozitív veresegyházi burger élményem után nem sokkal, sikerült belefutni a Fő úti Mol kút mögött található Hamburger Mesterbe, ahova egy kicsit később tértem vissza egy tesztre. Előbb kicsit közelebb lépve szemügyre vettük az étlapot, amin alapabb burgerek és még sok egyéb is szerepelt, így a nyitvatartási időt gyorsan megjegyezve el is raktároztam magamban, hogy egy kevésbé farkaséhes állapotban jól jöhet még egy visszatérés majd ide.



A visszatérés meg is történt nem sokkal zárás (20.00) előtt és jó szokás szerint egy nagy bacon burger mellett döntöttem, extraként sajttal (+40.-), így végül 760 Ft lett a vége, ebből azért gondoltam, hogy nem életem gourmet burgere lesz, de ehhez képest nagyon szimpatikus, hogy frissen sül a hús például. Szűk 10 perc elteltével el is készült a mű, amit nem neveznék éppenséggel nagynak, de azért kíváncsi lennék, hogy vajon mekkora lehet akkor a kicsi 110 forint különbséggel??? A zsemle előrecsomagoltnak tűnik első ránézésre, de igazán remek pirítást kapott, így összességében egész korrektnek mondható és a hús is jól működött. A szokásos zöldségek (lilahagyma, saláta, paradicsom, uborka) hozzák a kötelezőt, ahogy a bacon is. A sajt jelenléte különösebben nem volt jelentős, de azért láttam is, és éreztem is, szószként a jó öreg ketchup/mustár kombó dolgozott a szendvicsben. Összességében egy korrekt kis burgernek nevezném, némi retro feelinggel, szimpatikus kiszolgálással. Azért a kolbász burgerre még kíváncsi lettem volna, én mint nagy kolbászkritikus... Talán majd legközelebb, ha erre járok...



A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr508576902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása