Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Rockmaraton Fesztivál 2016 - gasztro körkép

Elég széles volt a spektrum: életem pizzaszelete és hányingerkeltő hamburger.

2016. július 21. - Csabi Konyhája

Első alkalommal sikerült ellátogatnom a legnagyobb hazai metal/rock fesztivál, a Rockmaraton új helyszínére, hiszen tavaly óta Dunaújvárosban kerül megrendezésre ez az egyedülálló népünnepély. Sikerült kifogni egy gyalázatosan rossz időt az utolsó napra, amikor játszottunk, de a szervezők teljesen a helyzet magaslatán álltak és teljesen kulturált körülmények fogadtak kora délutáni érkezésemkor. Mivel nulla kajával készültem, így bíztam benne, hogy azért csak sikerül majd valami finomságot találnom a nagy forgatagban...

dsc07734.JPG

Elsőként egy szarvas burgerrel operáló hely szúrt szemet, ahol 1100 forintért kínálták az árut, viszont legnagyobb bánatomra előre lesütött húsokkal dolgoztak, így le is mondtam róla. Egy span zenekar viszont evett belőle és megnyugtattak, nem maradtam le semmiről...

dsc07738.JPG

Végül egy nagyon jól kinéző pizzázó mellett tettem le a voksom, és hát egyáltalán nem bántam meg! 600Ft volt ugyan egy szelet, de az frissen sült, nagy és valami egészen elképesztően finom volt! Ráadásul felár nélkül lehetett rá erőspaprikát kérni! Annyira bejött a dolog, hogy még később is visszatértem.

img_2162.JPG

Mivel eléggé hosszúra nyúlt az éjszaka, még egy harmadik étkezés is becsúszott a programba, viszont nem akartam megint pizza szeletet enni, így a szomszédos grillezős hely győzött meg magának, jópofa kínálattal, finom illatokkal csábított, én pedig be is neveztem egy betyár burgerre, aminek már az összeszerelését végigkövetve azonnal meg is bántam döntésemet... 1200 forintért kaptam egy hatalmas, fojtós, mérsékelten friss bucit, aminek az alja meg lett kenve mustárral, jött rá némi csalamádé és egy darab tarja. Ejha. De a legrosszabb az egészben az volt, hogy a hús annyira nyers, rágós, inas volt, hogy konkrétan öklendezni kezdtem közben, már bocsánat. Én még a leggyalázatosabb kajákat is mindig megeszem, de ezt dühödten hagytam ott, és egy pillanatig elgondolkoztam, hogy fogom és odacsapom a pultra, hogy mi ez a szemét, de inkább jobbnak láttam elengedni a történetet...

dsc07736.JPG

dsc07748.JPG

dsc07749.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr238899230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása