Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #105 - Seven Corner, Siófok

2016. augusztus 22. - Csabi Konyhája

Siófoki látogatásaim elengedhetetlen eleme a Petőfi sétányon való "veretés", börzézés, fel-alá mászkálás, sokallás... Ezúttal egy mérsékelt éhségi állapot sarkallt arra, hogy valami burger féleséget megkóstoljak és az első ránézésre talán kissé rideg designnal operáló Seven Cornerre esett a választásom, mivel az 1000 alatti árkategória előjelezte, hogy az adag nem lesz agyatlanul hatalmas, viszont abban mégis bíztam, hogy az ízélményben nem lesz hiba...

dsc07879.JPG

Az étlap egyébként egész színes, a burgereken kívül elég sok mindent lehet még falatozni, mint például amcsi típusú hot dogokat, pizzát, grost vagy épp lángost, én pedig a névadó azaz 7C burger mellett döntöttem, ami a következőképpen festett 1190 forintért: friss marhahúspogácsa, füstölt marhahús szeletek, cheddar sajt, BBQ, uborka

dsc07875.JPG

dsc07877.JPG

A hambi saját csomagolásban érkezett, ami igencsak meglepett és egyébként több ponton is hasonlóságokat véltem felfedezni a fővárosi Zinggel, akik nemrégiben igencsak meggyőztek engem ill. én magam is elismerően írtam arról a pozitív változásról, amin átestek. Na de visszatérve e cikk szereplőjéhez, a zsemle bizony itt is picit negatív pont, inkább a régi idők Zingét juttatta eszembe, de valahogy mégis működött ebben az összeállításban. A hús nagyon rendben volt, kiváló ízesítésű, erősen fűszerezett, nagyon korrekt az egész összkép. Nem voltam farkaséhes, de ez így pont elég is volt és igazából az ár-érték arány is teljesen korrektnek nevezhető. Egy igazán tökös, mégis könnyed, karakteres burgert ettem, ami összességében igencsak pozitív meglepetést okozott.

dsc07880.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8410415166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása