Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Visszatérés a Bajor Sörözőbe

Egy stabil hely, ahol a kiváló sörök mellé minőségi burgert is lehet harapni Újbudán!

2016. december 03. - Csabi Konyhája

A három évvel ezelőtti első Bajor Söröző élményem óta elég sok minden történt. Ugyan anno már az első benyomás is rendkívül pozitív volt, aztán tavaly tavasszal beneveztem egy embert próbáló feladatra is, egy 4x40dkg hússal operáló burger szörnyet próbáltam legyűrni, amiről egy jó kis filmecskét is forgattunk, a helyet pedig végérvényesen is a szívembe zártam. Érett már egy visszatérés, ami egyébként idén áprilisban meg is történt, de aztán jött a nagy hír, hogy megújult a zsemle és a krumpli is, valamint szemlátomást is több változáson átesett a BS, így aztán ideje volt újra egy asztalfoglalásnak!

dsc00698.JPG

Ahogy korábban is mindig, úgy most is nagyon jó hangulat uralkodott a helyen. A falra kiírt menü letisztult és le is egyszerűsödött. S-XXL változnak a méretek egy-egy 20dkg húspogácsával, így éhségtől függően akár 1kg húst is magunkba tömhetünk. Én beértem egy alap szériával, azaz egy húspogácsás összeállítással (1300.-), amihez mindössze bacont kértem extrának 200 Ft felárért. Alapból paradicsom, cheddar sajt, saláta és szósz kerül még a zsemlébe, valamint mostantól már nem alapértelmezés a steak burgonya, azt további 300 forintért lehet kérni, amit én természetesen meg is tettem. A várakozás közben pedig egy bitang jó kis IPA söröcskét kortyolgattam.

Nagyon érdekes, mert tényleg kevés hely tudja tartani a színvonalat, de megtaláltam a tavaszi kis jegyzeteimet a telefonomban, ami szóról szóra megegyezett azzal, amiket most írtam le, haha. Nekem semmi bajom nem volt a régi zsemlével, ahogy az új is nagyon jól muzsikált, a hús minősége egyébként a kezdeti időkhöz képest jól láthatóan és érezhetően nagyon jó irányba változott, csupán só és bors fűszerezést kapott, ahogy korábban is. A saláta és a paradicsom korrekt társak a méretes husi mellé, a szósz pedig továbbra is nagyon szuper, adagra és ízre is rendkívül kellemes. Aminek nagyon örültem, az az igen méretes és tökéletesre sült bacon, ami megadta azt a pluszt, amit minden ilyen esetben várok. Nekem a régi, kicsit túlsütött, jó nagyra vágott rusztikus krumpli szeletek nagy favoritnak számítottak, így egy kicsit furán hatott első ránézésre ez az új verzió, ami méretek tekintetében és sültség szempontjából is egy kicsit szelídebb képet mutatott, viszont ízre továbbra is nagyon jó és állagra is nagyon menő az egész. Igazából meg tudom érteni, el tudom fogadni a változást, haha.

Lehet, hogy nem a Bajor Söröző hamburgere a legextravagánsabb szereplője a hazai palettának, viszont kétség nem férhet hozzá, hogy ez egy baromi jó burger, jó érzékkel összeállítva, nagyon jól megtalálva az egyensúlyt, mindenféle kilengés nélkül, és ami talán még ennél is fontosabb, a két tesztelés között eltelt 7 hónap, mintha meg se történt volna, mert mindkétszer ugyanolyan elégedettséggel távoztam. Ehhez pedig csak gratulálni lehet, illetve bátran ajánlani mindenkinek, aki egy kicsit családiasabb környezetben szeretne meginni pár kiváló sört, ami mellé ha úgy alakul, bármikor be lehet tolni egy jó kis/nagy hambit. dsc00696.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2112015688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása