Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Tzatzikis és carbonara pizzák a Don Pepe júniusi ajánlatai közt!

Extrém ízek, izgalmas keveredések, és egy egészen elképesztő új külsővel megáldott étterem.

2017. június 25. - Csabi Konyhája

Már megszokottnak is nevezhető, hogy a Don Pepe aktuális havi ajánlatai, akciói mind kivétel nélkül igazán őrült, extrém összeállítások, meghökkentő keveredések, legyen szó akár hamburgerről vagy pizzáról. Ez erre a hónapra is igaz, hiszen a tzatzikis és carbonara pizzák is elég furán hatottak már első olvasatra is, de én valahogy bíztam benne, hogy ebből bizony még valami jó is kisülhet. Ráadásul ezúttal a Menyecske utcai impozáns egységet választottam egy jóbarátommal közösen, így aztán felezve a pizzákat egy alkalommal letudtam mindkettőt. A helyről tudni érdemes, hogy pár hónappal ezelőtt olvastam, hogy nagyon durván felújították az egységet és hát valóban egy igencsak szemet gyönyörködtető, rendkívül elegáns, menő, modern képet mutat a kiülős és a benti része is az étteremnek.

dsc03131.JPG

Először a hónap extra ajánlatába, a chicken carbonara pizzába (2190.-) kóstoltam, amit normál tésztával kértem és elég dögösen nézett ki. Sonka, bacon, roston csirke, lilahagyma, parmezán sajt, mozzarella, újhagyma, fokhagyma, besamel együtteséből állt össze az alkotás és igen meggyőzőnek bizonyult már az első falat után egyből, a ropogós, tökéletes tésztát külön kiemelném. Egyedül a kissé erőteljes fokhagyma miatt lehet némi negatívumot feljegyezni, mivel túlságosan is uralkodónak bizonyult, de összességében elmondható, hogy sikerült a várakozásaimat felülmúlni és egy rendkívül laktató és ízletes pizzával kerültem szembe.

Az akciós, tzatzikis pizzát (1190.-) megpróbáltuk vékony tésztával, hiszen korábban, rendelés alkalmával már filozofáltam azzal kapcsolatban, hogy kíváncsi lennék rá, milyen képet mutat helyben fogyasztva, hát most itt volt a nagy lehetőség. Sajnos ez esetben is kissé folyós, szétmállott állagú volt, így számomra végérvényesen bebizonyosodott, hogy nem nekem való ez a vékony tészta, főleg, hogy a normál tészta sem éppen vastag... Ettől függetlenül az ízvilág abszolút rendben volt: tejföl, fokhagyma, kígyóuborka, roston csirke, fekete olívabogyó és mozzarella került a tésztára és nekem bejött ez az elsőre megint csak furcsán hangzó összeállítás.

A hely abszolút csúcskategóriás, rendkívül kellemes hangulatú, a környéken lakóknak kifejezetten ajánlott kipróbálásra, de egy kis utazást is simán megér egy itt elköltött hangulatos kis ebéd/vacsora.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4812618811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2017.06.26. 12:50:03

A carbonara pizza szerencsére egyáltalán nem carbonara, hanem egy hagyományos csirkés pizza felturbózva, ezért működik.
Az uborka nekem nagyon nem jön be pizzán :(
süti beállítások módosítása