Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

A Don Pepe szeptemberi extra pizzája egy igazán egzotikus darab

A Tom Yum leves pizzába oltott változata rendkívül ízletesre sikeredett.

2017. szeptember 24. - Csabi Konyhája

Nagyon szeretem a különböző ázsiai ételeket, a levesekért különösen tudok rajongani, ha jól van elkészítve, mert hát sajnos ettem már mosogatólére emlékeztető ízű és bizony totális katarzist okozó Tom Yum levest is korábban, a Don Pepe szeptemberi extra pizzája pedig igencsak felkeltette érdeklődésemet. Ezúttal a belvárosi étteremből rendeltem és fél órával később már a kezemben is foghattam a tűzforró dobozt.

dsc03785.JPG

Már el is felejtettem, hogy pontosan milyen feltétekkel vértezték fel ezt a pizzát, így igencsak meglepődtem első pillantásra a kacéran rám mosolygó citrom szeleteken. Hogy mi?! Igen, ezen a pizzán bizony citrom is helyet kapott, és azt kell mondanom, hogy iszonyatosan működik, hatalmas pacsi és kövér piros pont jár ezért a nem mindennapi fordulatért. A tészta ezúttal nem lett tökéletesen egyenletes vastagságú, de az eltérés még a határon belül mozgott. Feltétek sorát a következők gazdagítják: mozzarella, csirke, ázsiai zöldségkeverék, koktélparadicsom, szójababcsíra, kókusztej, tom yum pasta. Baromira ütős egyveleget alkotnak az összetevők, (nekem a citromon kívül nagy kedvencem volt még a babcsíra), minden egyes falat 10/10 élmény, és igencsak sikerült pozitív értelemben meglepni. A Don Pepe ugye elég durván ráment a különböző mashupokra, különböző ételek néha egészen meghökkentő összeolvasztására, ebben a műfajban azért mindig ott van a totális káosz veszélye, de ezúttal ismét egy fantasztikus dolog született egy leves és a pizza összeházasításából.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9212888284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása