Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #152 - Bowling Club, Mezőkovácsháza

Egy óriás burger, ami igazából nem is burger...

2018. június 20. - Csabi Konyhája

Az igazat megvallva a szóban forgó Bowling Club picit kilóg a sorozatból, mivel egy szóval sem állítják, hogy hamburger lenne, amit Bowling Buci néven kínálnak, de azért én úgy gondoltam, hogy bőven idefér még. Az egyébként szimpatikus helyen nem túl meglepetésszerűen bowlingozásra is van lehetőségünk italozás és eszegetés mellett. Kaja fronton a pizza számít a fő profilnak, de vannak különböző tortilla és palacsinta opciók is, illetve a már említett bowling buci, ami miatt céltudatosan érkeztem egy kiadós zenekari próba után megéhezve.

dsc05177.JPG

dsc05185.JPG

Jó jelnek könyveltem el, hogy nem egy perccel a rendelés után érkezett meg a kész mű, még ha a strandos burger feelinget én előre el is könyveltem. Ehhez képest nem kis meglepetésemre egy akkora monstrum foglalt helyet a tányéron, hogy azonnal hatalmas mosolyra nyúlt a szám a döbbenettől. A zsemle iszonyatosan jól nézett ki és maga az összeállítás inkább körméretben jeleskedett, mint magasságban, de nincs is ezzel semmi gond. Felemelve a buci tetejét elég gazdag kép tárult elém, igencsak bőkezűen lett adagolva a paradicsom, a csemegeuborka és a vöröshagyma is, de a nyúlós sajtra sem lehetett panasz. Ebben a rengetegben kicsit elveszett a két gyorsfagyasztott húspogácsa, de hát egy 690 forintos árkategóriánál ez valahol várható volt. Extraként kértem még bele bacont (+80.-) is, ami alul bújt meg és számomra kicsit kakukktojásnak számított, mert a pirítás legkisebb jelét se véltem felfedezni és az ízvilághoz se adott hozzá lényegében semmit. 

dsc05180.JPG

Amit mindenképp kiemelnék, az a buci, ízre és állagra is egy kiváló darab, a kellemesen fűszeres ízvilág különösen kedvemre való volt. A szószként helyet kapó tejfölös cucc is jól teljesített, összességében nézve pedig egy igen korrekt lakomaként könyveltem el az itt eltöltött időt, még ha nem is gazdagodtam egy felejthetetlen gasztronómiai élménnyel. Egy jó kis bowlingozás és iszogatás mellett/után azért jól jöhet, hogy helyben vannak ilyen kaja opciók.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1714059810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása