Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Vargányás szarvasraguval támad a Don Pepe januári extra pizzája

A végeredmény pedig a tekercshez hasonlóan kellően ütős és vagány

2021. január 20. - Csabi Konyhája

A Don Pepe januári spéci tekercse után úgy gondoltam, hogy nem elégszem meg ennyivel és az ugyanazzal a vargányás szarvasraguval operáló extra pizzával is teszek egy próbát. A SZARVASVADÁSZ névre keresztelt összeállítást (2990.-) a békéscsabai étteremből rendeltem házhoz.

dsc02868.JPG

A fentebb említett jó kis dögös szarvasragun kívül "csak" mozzarella, tejföl, koktélparadicsom és rukkola került még a pizzára és nem csak hogy igen jól nézett ki, de ahogy azt az igen jól teljesítő tekercs után meg is előlegeztem, természetesen az ízvilággal se volt semmi gond. A tészta is pont a lehető legjobb állagúra sült és az igen gazdag feltétezésnek köszönhetően igencsak kiadósnak is mondható az összeállítás. A szarvasragun kívül a nyúlós sajtért természetesen jár a plusz pont, én azért az ízvilág tekintetében még egy kis füstösséget, extra pikantériát elbírtam volna még. Persze ha nagyon kellett volna, biztos meg bírtam volna enni egyszerre is, de ezúttal a józan észre hallgatva inkább kétszeri étkezést csináltam ebből az igencsak menő pizzából. A tekercs azért nekem összességében nagyobbat ütött, de persze ez a pizza is derekasan megállja a helyét! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7016396318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása