Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #181 - Farm Burger, Vác

Ilyen egy tökéletes hamburger!

2023. március 27. - Csabi Konyhája

Általában biciklis túráim során nem szoktam megállni enni, hiszen teli gyomorral nehéz visszapattanni a nyeregbe és ugyanolyan elánnal tekerni, mint előtte. Ennek köszönhetően viszont több igencsak szemrevaló hely kipróbálásáról is lemaradtam már az évek során és idén úgy döntöttem, hogy egy arany középutat keresve tesztelésre adom a fejem egy-egy ilyen utam alkalmával. Ezúttal Vác volt a kiszemelt úti cél és nem is kellett előzetesen sokat keresgélnem a lehetőségek közt, szinte egyből rátaláltam a Farm Burgerre, ami azonnal el is nyerte a tetszésemet.

dsc04804.JPG

Az egyébként impozáns főtéren található egység előtt 3 asztal is található, belépve pedig egy rendkívül szimpatikus kép fogadott. Előzetesen felkészültem a kínálatból, így bár nagyon csábított az atom fullos Vác Burger, a bevezetőben kijelölt visszafogottságot szem előtt tartva beértem a New York Burgerrel. (2990.-) Az egyébként rendkívül jó érzékkel összeállított változatos burger opciók mellett két szimpatikus leves is helyet kapott a kínálatban és néhány kézműves sört is tartanak a hűtőben, aminek én kifejezetten örültem. A várakozási időt egy Visegrádi IPA kortyolgatásával töltöttem ki a nyárias jó időnek köszönhetően természetesen kint ücsörögve. 

dsc04809.JPG

img_6829.jpg

Vágódeszkán és saját logós papíron érkezett az asztalomhoz a burger és rendkívül szimpatikus képet mutatott az összeállítás. Egy gyors szemrevételezés és fotózás után bele is vetettem magam a falatozásba és a legnagyobb megelégedettség közepette örömmel konstatáltam, hogy ez bizony egy baromi jó hamburger! Először is a zsemle valami egészen zseniális, hibátlan pékáru. Friss, puha és könnyed, de mégis végig egyben maradt és nagyon finom. A blonde d'aquitaine (azaz szőke marha) húspogácsa is maximálisan teljesített és annyira szaftos, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Kétség kívül a dupla adag bacon szintén nagy erőssége az összeállításnak, szintén tökéletes állagúra sütve. A rántott hagymakarika is tökéletesen teszi a dolgát, miközben az uborka és a rendkívül finom, pont kellő mennyiségben adagolt házi szósz pedig a lehető legjobb módon ad némi üdítő savasságot az ízvilághoz. A sajt is megfelelően nyúlik, a saláta pedig jól kíséri ezt az egészen elképesztő kompozíciót. Nincs mit szépíteni, ez bizony egy tökéletes hamburger volt! Nagyon kellemesen jól is laktam és gond nélkül tudtam továbbtekerni utamra.

dsc04805.JPG

dsc04806.JPG

dsc04807.JPG

Összességében elmondható, hogy a már 6 éve működő FARM BURGER egy rendkívül üde színfoltja a hazai burger térképnek, ahova mindenkinek csak ajánlani tudok egy látogatást. Finom ételek, remek hangulat, korrekt árak jellemzik ezt a szimpatikus kis helyet Vác központjában.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2718079964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása