Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Currys csirke II.

2014. december 26. - Csabi Konyhája

Nagyon szeretem a curryt. Elég régen főztem már, és nemrég pont az eszembe jutott, így hamar előrevettem a programban és csináltam egy jó kis currys csirkét, amivel nem nagyon lehet mellélőni. Tavaly már elkészítettem egyszer, így most egy kicsit másképp közelítettem meg a dolgokat.


Két zacskó rizst feltettem főni, közben pedig felkockáztam 60dkg csirkemell filét, amit aztán egy tálban jól megborsoztam, sóztam és 2 tk őrölt gyömbért is hintettem rá, majd jól összeforgattam az egészet és hagytam pihenni. Két közepes fej vöröshagymát apróra kockáztam, amit némi olajon néhány perc alatt üvegesre pirítottam, majd jöhetett két duci fokhagyma gerezdet reszelve. 1-2 perc után a húst is hozzáadtam, fehéredésig pirítottam. Majd egy apróra kockázott kápia paprika és egy konzervnyi kukorica következett a sorban. Ekkor némi curryvel és őrölt gyömbérrel is megfűszereztem az egészet, majd kb. 5 percig együtt rotyogtattam az összetevőket. Ezután a készre főtt rizst is hozzáadtam, jól összekevertem, kicsit sóztam, illetve itt ízlés szerint egy kis őrölt erőspaprikával/chilivel is meg lehet még bolondítani az egészet, valamint újra adagoltam némi curryt is. Végezetül jöhetett 2 tojás, amit előtte felvertem már, majd hozzáöntöttem, és addig kevergettem, amíg készre nem sült. Ennyi. Baromi egyszerű, ám mégis nagyszerű az egész! (4 adag)


A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr708577166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása