Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Itt jártam: Puli Étterem, Budapest

2015. július 27. - Csabi Konyhája

Az Andrássy úton található Pulit már jól ismertem, hiszen a szomszédos Kantin testvér étterme, illetve mindkét helyre rendszeresen szoktunk vendégeket küldeni a hostelből, ahol dolgozok, én viszont még egyik egységet sem teszteltem korábban. Egy spontán ötlettől vezérelve egy szombat este megnéztük, hogy mit tud ez a Puli...

Kint ilyen félház lehetett kb., bent viszont mindegyik asztal üres volt. Rendkívül tágas a tér és kissé rideg hangulatú az egész. A személyzet egyébként kedves, bár nem mindig voltak a lányok a helyzet magaslatán. Én egy békésszentandrási Ogre sört kértem volna, de láttam, hogy túlzottan nincs képben levés, nem is erőltettem inkább a témát, viszont így is ajánlották a kézműves sört. Kérdeztem, hogy mégis milyet, a válasz továbbra is az volt hogy kézműves... Sebaj, jó lesz az, bármi is. Végül egy üveg igen meleg Fóti Pilst kaptam. Nem vagyok nagy jéghideg rajongó, de ez még nekem is kicsit túlzás volt, na mindegy.

Az étlapon egyébként nem sok olyan extravagáns fogást találtam, amire szívesen beneveztem volna, egyedül a bélszín steak fogott meg vargányás krumplipürével és kéksajtmártással. Úgyis régen ettem már steaket, így végül e mellett döntöttem. Drága kollégám pedig egy jó libamáj fogásra nevezett be. Nem sokkal később meg is érkeztek az ételek, a gond csupán csak az volt, hogy drága barátom nem teljesen azt kapta amit kért, mert végül libamáj roston, tokaji szőlőmártással helyett egy picinyke darab májat kapott egy kis pirítósra helyezve, haha, viccesen nézett ki, főleg az én igencsak tekintélyes steak tálam mellett...


A steak egyébként egészen kiváló volt. Tökéletesen mediumra sütve úgy, hogy mégsem maradt rágós, meseszerűen omlós volt az egész. Ezt azért érzem fontosnak kiemelni, mert sajnos ezt nem sok helyen tudják ilyen jól elkészíteni, bár tudom azt is, hogy mindezidáig az igazi nagynevű steakházakban nem jártam még. A krumplipüré is nagyon rendben volt és a kéksajt mártás is csodásan passzolt a húshoz. Végül a javított libamáj fogás is jól teljesített, tehát a kavarodások ellenére azt kell mondanom, hogy az étel vitathatatlanul magas szinten muzsikál a Puliban! Ettől függetlenül nem hiszem, hogy egyhamar vissza fogok térni.


A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr48577020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása