Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #48 - Állomás, Budapest (Aquincum HÉV megálló)

2015. augusztus 02. - Csabi Konyhája

Az aquincumi HÉV megállóban már egy ideje üresen állt a kultikus Donna Tonna névre hallgató talponálló, amikor aztán egyszer csak látványos munkálatokba fogtak és egész hamar sikerült kicsinosítani a helyet. Legnagyobb meglepetésemre nem csak egy kocsmát nyitottak a már meglévő helyén, hanem egy egész tisztességes választékkal rendelkező kajáldát is. Mivel itt lakom (nem, nem a kocsmában ;)), eléggé érett már hogy leteszteljem az Állomás kínálatát!

Többféle lángost, melegszendvicseket és hamburgereket is lehet kapni az italok mellett és ugyan sokszor kellemes lángos illat terjeng a környéken, de sok esetben sajnos aluljárókat megszégyenítő mix keveredik ki a dologból... Mindettől függetlenül teljesen becsülendő, hogy ez így van nekünk, hiszen a közelben nem igazán lehet mit enni (a Fanni büfén kívül), ha rátör az emberre az éhség, mert hát azt még nem is említettem, hogy 0-24 a nyitvatartás! Be is neveztem egy jó baconös hamburgerre, és legnagyobb meglepetésemre minden teljesen frissen készül! IGEN, a hús is! Azért erre tényleg nem számítottam. Ugyan a kiírás nincs teljesen összhangban kívül és belül, így fordulhatott elő, hogy mivel kint csak sima, sajtos és baconös volt kiíva, én az utóbbit kértem, de mint ahogy azt később észrevettem egy benti árlistán, hogy a baconös-sajtos árát fizettem ki (630.-), csak éppen sajtot nem kaptam. Kár érte, mert hát azért valljuk be, egy hamburgerbe azért nem rossz, ha nyúlik a sajt...



Mindettől függetlenül kategóriáján belül pozitív volt az élmény. A puffancs friss és finom, a hús ugyan frissen sütött, ami jó pont, de túl komoly ízvilággal nem rendelkezett. Nem lepődnék meg, ha egyébként ilyen előre készített auchanos marha/disznó hambipogácsa lenne, de persze ez még így is tök jó, hogy az éjszaka közepén a hév megállóban ilyen van. A zöldségek hozzák a kötelezőt és ugyan beletelt néhány harapásba, mire elértem a bacont, de akkor viszont nagyon jól működött az egész. Legközelebb lehet kipróbálom mit tudnak lángos fronton is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr908577016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása