Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #49 - New York Minute, Budapest

2015. augusztus 10. - Csabi Konyhája

A New York Minute egy egészen friss szereplője a fővárosi éttermek palettáján, aminek előkészületi munkálatait érdeklődve figyeltem, mivel Aquincumban, lakhelyemtől mindössze 1-2 perc sétára az egyik tízemeletes blokk alján, a megboldogult Garfildo helyén nyitotta meg kapuit végül július elején. Nem túl meglepő módon nem csak nevében, de a belső kialakításban és az ételek választékában is tetten érhető az amcsi vonal.

Egy késő délután alkalmával sikerült ellátogatni hozzájuk és az igencsak bőséges és szemrevaló kínálatból első körben a hamburgerre vetettem rá magam. A hambi normál esetben 14 dekás húspogácsával (hátszín!) készül, de lehet XXL verziót is kérni, amihez 21dkg husi jár. Én megmaradtam az alap verziónál aminél még a következő dolgok kerülnek alapértelmezés szerint a saját, házi készítésű buciba: jégsaláta, hagyma, paradicsom, kígyóuborka és egy választható öntet, ami jelen esetben nálam chilis majonéz volt. Mindez 1440 forintért.


Az előjelek ígéretesek voltak, igaz érződött még, hogy nemrég nyitottak, aranyosan szétszórt volt egy kicsit a brigád, de látszódott, hogy szívvel-lélekkel tették a dolgukat. Köretnek kértem még rántott hagymakarikát, illetve sajtot is kértem a hambiba, hiszen az úgy az igazi. Itt jegyezném meg értetlenségemet, hogy mivel minden extra feltétért 150 forintot kérnek (pl.: bacon), nem teljesen értem, hogy egy lapocska sajtért miért 300-at kell fizetni, hiszen a burger még így is alap marad, viszont az ár már 1740-re nő, amiért azért már sok helyen elég fuxos burgert adnak kézműves kategórián belül.


Érdekes módon a husit ilyen összenyomós kontakt grillen csinálják és ugyan megkérdezték, hogy mennyire kérem átsütve, azt már az eltelt időből sejtettem, hogy a medium nem fog teljesen összejönni. Ahhoz viszont nem férhet kétség, hogy a burger nagyon jó! A hús ugyan nekem egy picit íztelen és a chilis majonézt se értem nagyon tetten csak optikailag, de a házi buci annyira világbajnok, hogy összességében egy nagyon jó hambivá állt össze az egész. A hagymakarika is igazán remek! Minden bizonnyal visszatérek még, hiszen nagyon sok mindenre szemet vetettem a kínálatukból, illetve nagyon szimpatikus az egész hely hangulata és a személyzet is szuper, szóval sok sikert és kitartást kívánok nekik a továbbiakhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr578577010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása