Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Egy szörnyűséges lángos története @ Állomás, Budapest (Aquincum HÉV megálló)

2015. szeptember 13. - Csabi Konyhája

Alig több, mint egy hónappal ezelőtt már írtam az aquincumi hév megállóban nemrég nyílt Állomásról. Akkor egy burgert próbáltam, ami ugyan nem volt a gasztronómia csúcsa, de tekintettel arra, hogy mindez egy HÉV megállóban történik 0-24 nyitvatartással, a helyén kezeltem a szituációt és máig azt mondom, hogy hajnali életmentés gyanánt tökéletes választás. Ahogy akkor már előrejeleztem tervemet, nemrég pedig végül sort is kerítettem egy lángos tesztelésére is...

Nem tudom, hogy a vasárnap éjfél körüli időpont volt-e a ludas, de ilyen rossz lángost még életemben nem ettem. Az utolsó pár falatot tényleg már csak becsületből ettem meg, egy igazi küzdelem volt az egész. A keserű olaj íze mindenen felülemelkedett és hát valljuk be, nem dúskáltam a feltétben se, ami esetleg elnyomta volna azt. 400 forintért ezt én nem nevezném túl jó vételnek, így ez most eléggé elkedvtelenített a helytől. Persze lehet, hogy csak egy rossz napot fogtam ki, de azt hiszem most egy jó darabig egész biztosan nem fogom erőltetni a helyet...



Ugyan a tényeken nem változtat, de 1-2 nappal ezelőtt egyik reggel egy hölgy minilángosokkal kínálgatta a HÉVre váró publikumot. Mivel totálisan be voltam kajálva, így elutasítottam a kedves kínálást, pedig igazán kíváncsi lettem volna... Mindenesetre a gesztus igencsak kedves volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr458576976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása