Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #67 - Selfie Grill & Bar, Budapest

2015. november 30. - Csabi Konyhája

A Selfie-ben már jártam korábban néhány sör erejéig és már akkor felfigyeltem az ételválasztékukra, azon belül is a burgerekre, amikről később valahol egész jókat is olvastam, így felkerült a letesztelendő helyek terjedelmes listájára. Aztán a napokban kaptam egy kedves megkeresést, miszerint Marci (Mit ettem ma) és Jani (BurgerBlog) komáimon kívül engem is meginterjúvolna a szakdolgozatához egy lelkes fiatalember, aki mint később kiderült, még földim is. A Blahánál találkoztunk és olyan helyet kerestünk ahol meg tudunk inni néhány finom italt a beszélgetés közben, én pedig nagyon éhes is voltam, így aztán adta magát a dolog, hogy a Selfie mellett tegyük le voksunkat.

Sajnálom, hogy rögtön kekeckedéssel kell kezdenem, de az étlapon kívül szerintem nem ártana itallapot is tartani az asztalokon, mert már harmadjára nem akartam megkérni hogy még egyszer sorolja el a söröket pincér úr. Végül egy biztos pont mellett, a Primator English Pale Ale mellett döntöttem, burgernek pedig a már előre kinézett névadó burgert rendeltem be. Fura amúgy, mert a facebookos menün külön van szedve a krumpli, mint opció, így viszont egybe van egy számomra túlzásnak tűnő 500 forintos felár. Persze lehet, ha megkérdem, akkor nélküle is kérhettem volna, úgyhogy ezt most nem rovom fel feltétlenül mínusz pontnak, de akkor sem elegáns. Amúgy érdekes, hogy közben eltűnt a facebookról a menü, viszont van egy pofás honlap helyette.


A menü elég hamar meg is érkezik, méghozzá vágódeszkán és baromi jól mutatott az egész. A krumpli ugyan teljesen átlagos mirelit volt, a hambi viszont nagyon dögösen mutatott, plusz meglepetésként egy elég jó kis szósz is helyet kapott a deszkán, ami azért feljavította a semleges krumplit. Nem volt egyszerű belekezdeni az étkezésbe, hiszen szinte ki kellett akasztanom az állkapcsom, hogy bele tudjak harapni, de ügyesen vettem eme akadályt. Ami először csak gyanúsnak tűnt első fogásra, az a harapást követően be is bizonyosodott: a zsemle túlságosan is tömör és egyáltalán nem volt friss, nagyon le is rontotta az összképet. A hús ugyan termetes volt, de sajnos eléggé túlsütve és az ízvilágával se varázsolt el. Az összeállítás pedig teljesen szokványos volt: lilahagyma, saláta, paradicsom, kígyóuborka, és a bacon + tükörtojás se tudta felhúzni az élményt, főleg, hogy az utóbbi is teljesen keményre lett sütve. Rossznak azért nem nevezném, illetve iszonyatosan laktató, ugyanakkor teljesen átlagos volt az egész, összességében a 2100 forintot sokalltam volna érte, de mivel Burger Card partner a hely, így a 20%-os kedvezmény azért végül javított az összképen. Amúgy van napi menü is a helyen, lehet, hogy egyszer bepróbálkozok majd azzal is...





A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr388576912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása