Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #76 - Raklap Bár Burger, Budapest

2016. január 16. - Csabi Konyhája

A nagykörút kellős közepén, a Király utcai villamosmegállónál található Raklap Bárral már elég régóta szemezgettem, lényegében napi szinten többször is eljárok mellette és már tényleg kíváncsi voltam, vajon mit nyújt a hely. Volt némi félsz bennem, illetve hallottam 1-2 lehangoló véleményt is az itt kapható burgerről, de végre eljött az idő, hogy saját magam bizonyosodjak meg arról, hogy mi is a helyzet.

Nevéhez méltó módon a belső kialakítás raklapokból van megoldva, méghozzá igen pofásan, nagyon szimpatikus, jó kisugárzású a hely belülről és a fogadtatás is szívélyes volt. Mondjuk arra jobb ha felkészül mindenki, hogy egy kiadós Budapest Parádé kompatibilis mix fog dübörögni a hangfalakból, ami a facebookos kommenteket olvasva nem egyedi eset volt ottlétem során, haha. Attól függetlenül, hogy nem is állhatna tőlem távolabb ez a világ, engem egyáltalán nem zavart. Előzetesen túl sok infót nem találtam a menülapról, mivel a facebookon ez a menüpont nem elérhető, így csak a feltöltött képek voltak meg kiindulási alapnak, amik egyébként egész meggyőzőnek bizonyultak.


Elég színes a választék egyébként, én pedig végül a Bombázó Burger mellett döntöttem. A marha húspogácsán kívül szósz, cheddar sajt, saláta, lilahagyma, paradicsom és tükörtojás alkotta a szendvicset. A munkálatok a pult mögött található konyhában zajlottak, és kb. 10 perc elteltével meg is érkezett az asztalomhoz a mű. A burger egy késsel volt átszúrva, ahogy az pár helyről már ismerős lehet a témában jártas embereknek. Jól nézett ki egyébként nagyon, egy alapos szemrevételezés és néhány fotó után pedig neki is estem a falatozásnak. A zsemle nagyon jól meg lett pirítva, nem annyira megszokott módon a teteje is teljesen ropogós volt, talán egy kicsit túlzottan is, mert ennek köszönhetően elég könnyen morzsálódott az egész igen nagy darabokban, de amúgy nem volt benne hiba, jól működött. Az egyetlen fájó pont a semleges ízű, szárazra sütött hús, ami egyébként nem egy kis darab és összességében egy elég korrekt burgerhez volt szerencsém. Én egy ilyen hambiban a tükörtojást se sütném teljesen készre, kissé folyósnak hagynám meg, illetve hogy igazán méltó legyen nevéhez, még 1-2 szelet bacont elbírt volna az összeállítás. Mert így ez az 1490 forintos ár egy kissé több szerintem a kelleténél, de számomra még így is egy pozitív csalódás volt a hely, ahol egyébként a körúton megszokott kocsmaválasztékon felül tök jó sörök is helyet kaptak. Egyáltalán nem kizárt, hogy vissza fogok térni még valamikor!



A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr958576876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása