Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #86 - Epic Burger, Budapest

2016. március 11. - Csabi Konyhája

A Corvin sétányon található Epic Burger tavaly nyáron kezdte meg működését, én pedig épp eleget hallottam, olvastam már róluk ahhoz, hogy előrevegyem a sorban és leteszteljem végre magam is a helyet. Arról nem is beszélve, hogy önmagát a "Budapest legjobb hamburgere" címkével ellátni azért nem kis magabiztosságra vall...

Belépve az ajtón rendkívüli látvány fogad, szemre mindenképpen baromi erős, megnyerő az egész, nevéhez hűen, ez bizony "epic". A sárga-szürkésfekete kombináció nagyon jól működik és a bútorozástól kezdve a pultig, minden elsőosztályú. Egyébként kint is vannak asztalok, ami jó idő esetén bizony igen hasznos lehet, de bent is igen sok ember elfér. Nagyon szimpatikus, hogy gondoltak lényegében az összes létező intoleranciában szenvedő vendégre, így senki sem marad éhen, hiszen mindenki megtalálhatja a számítását. Főleg mivel arra is van lehetőség, hogy teljesen szabadon, minden egyes alkotóelemet mi magunk válasszunk ki és egy teljesen egyedi kreációval lepjük meg saját magunkat. Én ettől most eltekintettem, mivel volt már egy előre kiszemeltem, ez pedig nem más, mint az étlap legdurvább szereplője, a névadó EPIC Burger (1590.-), ami a következőkből áll össze: szezámmagos buci, 20dkg marhahúspogácsa, pácolt marhahús, bacon, cheddar, BBQ szósz, paradicsom, lilahagyma, jégsaláta, csemegeuborka


A rendelés leadását követően egy sorszámot kapunk, majd egy képernyőt figyelve lehet izgulni, hogy mikor jön el a mi időnk. Ez jelen esetben kb. 15 perc után érkezett el és már szaladtam is izgatottan az asztalunkhoz, mivel ránézésre igen erősnek bizonyult a dolog. A kezdeti lelkesedés viszont hamar hanyatlani kezdett, hiszen engem az első harapás után már kapásból a zsemle sem győzött meg. Mármint különösebb baj nem volt vele, de sem állagban sem ízvilágban nem adott semmi pluszt. Ez még csak a kisebbik baj lett volna, de az már első ránézésre is látszott, hogy a hús bizony teljesen szárazra lett sütve, ami aztán a falatozás közben is egyértelműen érződött. Nem tudom, hogy vajon ezt ellensúlyozandó borult meg kissé a BBQ vödör, de ez az összeállítás nálam megint csak azt bizonyította, hogy miért választok minden egyes esetben kisebb gyomorgörcs közepette BBQ szósszal operáló burgert. Mert sajnos itt semmi mást nem éreztem csak a szósz rendkívül markáns, édeskés ízét, amit a zöldségek frissessége sem tudott kellően kompenzálni. A bacont konkrétan nem is éreztem, bár itt ott vizuálisan megmutatta magát. Ami viszont tényleg nagyon nagy plusz, az a pácolt marhahús, ami konkrétan maga volt a vajpuha álom. Tényleg sajnáltam, mert amúgy egy nagyon profi kis helyről beszélünk, de a hússzárazság, a kissé közömbös zsemle és jelen esetben a mindent elnyomó BBQ szósz sajna csalódásra adott okot. Egyébként az összes többi burger 1190 forintos áron kérhető, ami azért egyáltalán nem rossz, szóval elképzelhető, hogy majd még visszatérek és adok a helynek egy második esélyt egyszer...




Drága tesztpartnerem egy philly cheese steak szendvicsre (1390.-) ment rá, én még mindig keresem, hogy idehaza hol csinálják a legjobbat, mert bár ugyan túl sokhoz még nem volt szerencsém, de amit eddig ettem, az eléggé csalódást keltő volt. Jelen esetben egy-két falatot én is megkóstoltam, és akárcsak a hambinál, itt is a túlzásba vitt BBQ szósz rontotta az összképet, mert amúgy maga a hús és a bagett különösen zseniális volt, de összességében nem lettem meggyőzve.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr658576828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása