Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Megnéztem mit tud a dorogi KacsaHekk!

Az idei év első hekkezése igen kalandosra sikeredett.

2016. június 21. - Csabi Konyhája

A cím eléggé félrevezető lehet első olvasatra, de nyugodtan lehet égbekiáltó baromságnak is nevezni a dolgot. Mindössze arról van szó, hogy a kult státuszban tetszelgő dorogi Kacsa nevezetű szabadtéri szórakozóegységnél már több forrásból is hallottam, hogy mennyei hekket lehet kapni. Ennek jártam utána legutóbbi ottjártamkor!

dsc07340.JPG

A hely maga tényleg zseniális, amit három részre bontanék. Van két kajáldás bódé, amiből az egyik lángosokra specializálódott, a másik pedig hekkre és hamburgerre. Ezen kívül van egy pofás kis színpad egy elég méretes tánctérrel, illetve középen található a kocsma egység. Tavaly már jártam itt, de mivel koncert előtt nem szokásom telezabálni magam, utána pedig már zárva van a hekkes, így legutóbb lemaradtam róla. Most sem sokon múlott, de végül meggyőztek arról, hogy ezt tényleg kár lenne kihagyni, majd a buli után megeszem langyosan, haha. Be is kértem egyet gyorsan még zárás előtt, a 330Ft/10dkg áron mért halnak végül 1260 Ft lett a vége két szelet kenyérrel megfejelve. Szimpatikus kiszolgálás mellett egy egyébként elég szemrevaló áru került elcsomagolásra, tehát mondhatjuk, hogy elég pozitívan indult a dorogi élménycunami.

dsc07323.JPG

Mivel a koncert után inkább iszogatással múlattam az időt és annyira nem is voltam éhes, így végül hazáig váratott magára a nagy teszt utastársaim legnagyobb örömére, mivel az indulás idejére már szépen átvette az uralmat a halszag nem csak a táskámban, de az egész kocsiban. Nyilván frissen lett volna az igazi, de azt kell mondjam, hogy még így néhány óra elteltével is helytállt a halacska, bár a sószóró elég erőteljesen megborulhatott, az nem vitás. A hal maga ugyanakkor állagra és ízvilágra is teljesen rendben volt, bár én némi pikánsságot elviseltem volna még összességében. A másik felét másnap egy kis mikrózást követően fogyasztottam el és bár nem voltak vérmes reményeim, de meglepően jól teljesített még ekkor is, szóval összességében kijelenthető, hogy tényleg korrekt hekket adnak a Kacsában!

dsc07343.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr168829704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása