Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Újabb zabálás a Középkori Parasztétteremben @ Párkány (SK)

Harmadjára is egy hibátlan élménnyel gazdagodtam.

2017. február 02. - Csabi Konyhája

Sok újdonságot nem tudok már írni a Középkori Parasztétterem kapcsán, hiszen korábban már kétszer (#1, #2) is megtapasztalhattam, hogy az ételek minősége, mennyisége és a hely hangulata is egy egészen elképesztő élménnyé állnak össze minden egyes látogatásom alkalmával. Esztergomról mindössze csak a hídon átsétálva, nagyon könnyen megközelíthető az étterem, ahol most a hétfő kora délutáni időpontban érkezésünkkor mi voltunk az egyetlen vendégek.

dsc01374.JPG

A belépést követően a szokásos vicces, parasztos stílusban fogadott a fiatalember, majd a megkezdett frenetikus hangulatban folytatódott a rendelésfelvétel tovább. Én szokás szerint egy nagy kübli Kelt sört kértem innivalónak, ételnek végül hosszas gondolkodás végül egy jó kis malac nyelves finomság mellett döntöttem. Nemröfög a büdös koca, nyelve lóg a tányérodba. Zabáld meg azt ajánlom, vagy a tiéd tálalom! (azaz: Disznónyelv, tüzdelt gomba, sült alma, kukorica, húsos falatka, cipó, zöldség köret) 11.99€ Mindez pedig ezúttal egy szolidnak mondható 600g-ot nyomott mindössze.

Nem is tudom előzetesen mire számítottam, de erre a hatalmas halomra azért nem teljesen, haha. A többi résztvevőt már régi ismerősként köszönthettem a tányéron, és ahogy eddig, úgy most is hibátlanul asszisztáltak a főszereplőnek. Korábban sosem ettem még disznó nyelvet, de nagyon kíváncsi voltam már, és hát nem okozott csalódást. Nagyon kellemes állagú volt minden egyes darab, de az igazi sokkot az egészen elképesztő fűszerezésű bunda adta. Nem tudom, hogy máshol hogy készítik el ezt a fogást, de itt csillagos ötösre vizsgázott. Közben érkeztek még vendégek a többi asztalhoz is és így a hangulat is kezdett felfelé pörögni, hiszen drága vendéglátóinknak is partnerre van szükség ahhoz, hogy brillírozzanak, ami természetesen most is kiválóan sikerült.

Drága párom egy általam már jól ismert csülkös fogást választott, ami szintén hibátlanul teljesített szerinte és szerintem is! Én csak egy kevés hagymát hagytam csupán a tálamon, a csülökből viszont maradt egy kevés, amit persze elvittünk és hát az is parádés volt, amikor ezt jeleztük és első körben a drága hölgy azt javasolta nekem, hogy tegyem zsebre, haha. De végül megkaptuk a kis műanyag dobozkát, amibe mi döntöttük el, hogy mit pakolunk bele, abszolút win-win szituáció, mi azt visszük el, amit akarunk, nekik meg nem kell extra melót végezni. :) Köszönjük az újabb hatalmas élményt, és hát szerencsére elég hosszú az étlap és bőven van miért visszatérni legközelebb is!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1912143465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudas Lászlo 2017.03.19. 20:26:34

Szia! Párom most talált fotókat az étteremről. Én pedig gyorsan meg is kerestem,így találtam rá a blogodra. Az írásod és a fotók alapján döntöttünk úgy,hogy el kell motoroznunk Párkányba.

Csabi Konyhája · http://csabikonyhaja.blog.hu 2017.03.20. 15:39:25

@Rudas Lászlo: Kiváló döntés! :) Kellemes zabálást, jó szórakozást kívánok! :)

Agnes Bpről 2018.03.16. 21:17:34

Mi tegnap hárman mentünk enni a Parasztétterembe. Mindhármunk cipója szikkadt volt, egyáltalán nem volt jó. A fél kacsa rendben volt, de a fél csirke és a libacomb még további sütésre szorult volna, pedig több, mint fél órát vártunk, mire kihozták a tálakat. A köret,bármit rendelsz is, ugyanaz. A hely szelleme - bár láttunk néhány szellemes limlomot - mégsem nyűgözött le. Nagyobb a füstje, mint a lángja. Mi tegnap először és utoljára voltunk, főleg a gyenge konyha miatt. 5-ből 2 pont.
süti beállítások módosítása