Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Egy jó kis zsíros lakoma a Piroska Étteremben, Egerszalókon

Magyaros ételek, kellemes hangulat.

2017. április 10. - Csabi Konyhája

Nemrégiben Egerszalókon járva egyértelműen a Piroska Étterem és Vendégház tűnt első ránézésre a hely egyik legfőbb gasztronómiai csodájának, ami ráadásul már 2005 óta működik rendületlenül. A szokatlanul korai nyárias időnek köszönhetően egyértelmű volt, hogy kint foglaljunk helyet és az étlap tanulmányozása közben finom kis bort kortyolgassunk a rendkívül kellemes hangulatú kis fedett teraszon.

dsc02053.JPG

Két igencsak ütős ételt választottunk párommal, bár én előzetesen beértem volna eggyel is, amit befelezünk, haha, hiszen valahogy sejtettem, hogy az adagra egész biztosan nem lesz panasz. A disznótoros fatálon (kolbász, hurka, sült oldalas, savanyúság mix) vele sült burgonyával és az egészben sült sertés hátsócsülök hagymás kockaburgonyával között valójában oly nagy különbséget végül nem fedeztünk fel tálalás és krumpli terén, de mindenképp impozáns látványt nyújtott mindkettő. Én ugye nagy disznótoros kritikus vagyok és talán pont ezért nem is nagyon szoktam idegen helyen ilyesmivel próbálkozni, de most mégsem tudtam engedni a kísértésnek. Ha soha nem ettem volna még otthon Békéscsabán házi sült kolbászt és hurkát, valószínűleg nem lett volna okom panaszra, így viszont sajnos mindenképp csalódást keltő volt ízre és állagra egyaránt. Persze rossznak így se nevezném, de nekem ugye elég magasan van az ingerküszöb ebben a műfajban, így sajnos elmaradt a várt katarzis. A krumpli ugyanakkor nekem nagyon ízlett és a savanyúság is prémium volt.

dsc02054.JPG

dsc02055.JPG

Féltávon cserélve a csülök első falatra nagyon meggyőző volt, hiszen kellemesen ropogósra sült a bőre, viszont az már ránézésre is feltűnt, hogy a vártnál jócskán zsírosabb volt az egész, viszonylag szolidabb hús résszel. Mindettől függetlenül azért összességében egy jó élmény volt az itt eltöltött idő és az ár/érték is korrektnek mondható (1800 és 2200 forint volt a két tál), no meg éhen se maradtunk, de azért sajnáltam, hogy kolbász/hurka fronton továbbra is elmondható, hogy bizony nagyon nehéz igazán jót találni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8012369395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása