Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Vegetáriánus kemencés szendvics a Don Pepétől!

2017. július 06. - Csabi Konyhája

Májusban nem várt meglepetésként ért a Don Pepe újdonsága a kemencés szendvics, amitől akkora mattot kaptam, hogy legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna. Már akkor is írtam, hogy remélem marad a továbbiakban is az étlap, ez be is jött, hiszen most július hónap egyik extrájaként megérkezett a Primavera Caprese!

dsc03247.JPG

Nem is tudom hova tettem az eszemet, de igazság szerint csak a helyszínen (szokás szerint a békásmegyeri egységet választottam)  esett le, hogy ebben bizony egy deka hús sincs! Persze vagyok annyira nyitott az ilyesmivel kapcsolatban, hogy ez nem szegte kedvem, de így aztán még inkább kíváncsian vártam, hogy mit fog adni majd ez a szendvics, ami a hivatalos leírás szerint a következőkből áll: ciabatta, parajos sajtkrém, mozzarella, paradicsom, bazsalikom, majonézes tojássaláta, zöld pesto krém, balzsam szósz. Lehet, hogy a hónap első napja okozta a zavart az erőben, de kicsit azt éreztem, hogy még nem voltak teljesen felkészülve erre a rendelésre, haha. Ezt megerősítette a szendvics is, amiben találtam némi eltérést a leírás és promo fotó alapján is, de mindenféle kényszer nélkül állíthatom, hogy ez a szendvics bizony még így is elég menő volt, na de nézzük is akkor sorban!

A ciabatta most picit csalódás volt a múltkori totális katarzishoz képest. Most nem lett annyira megsütve, így nem is ropogott annyira, de ettől függetlenül is jól működött és egy menő keretet biztosított az összeállításnak. Parajos sajtkrém helyett nekem párolt spenót érzetet keltett az alsó réteg, hiszen szálanként ki tudtam volna húzni a spenótot, illetve meglepetésszerűen szárított paradicsommal is találkoztam, ami mondjuk nálam nagy plusz pont, haha! A paradicsom szeletek és a mozzarella is igen bőségesen követte egymást a következő rétegben és hibátlanul is tették a dolgukat. A friss bazsalikommal való találkozás is mindig új löketet adott az ízkavalkádnak, ahogy a balzsam szósz is, a pestóval viszont nem igazán sikerült találkoznom, de 1-2 harapásnál mintha éreztem volna. Az újabb talányt a majonézes tojássaláta okozta, mivel tojásszeletekkel találkoztam, de majonézes tojássalátával már annyira nem. Ráadásul most a feltétek szinte kivétel nélkül hidegek voltak, így a múltkorihoz képest ez is egy elég éles kontrasztot mutatott. Egyáltalán nem áll szándékomban menteni a helyzetet, de mindezektől eltekintve viszont még így is kijelenthető, hogy baromira jól működik a szendvics és bár a felénél járva még azt hittem, hogy éhes maradok, végül igencsak elégedetten dőltem hátra a székemben. Húsmentes étrendet előnyben részesítők figyelem, ezt a szendvicset bűn lenne kihagyni, 1580-ért pedig abszolút korrektnek mondható az árazása is! Azért én remélem, hogy lesz még valami húsos új opció is a későbbiekben erre az egyébként iszonyatosan menő szendvics fajtára!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8012634005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása