Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

HamHotBurDogger - hamburger és hot dog brutális összeolvadása a Don Pepénél

Hogy micsoda?! Na ez aztán egy tényleg nem mindennapi keresztezése a dolgoknak!

2018. január 20. - Csabi Konyhája

Eddig még nem próbálkoztam a Dogger termékcsaláddal a Don Pepe kínálatában, viszont most végre elérkezett az idő! Nem volt könnyű a választás, hiszen mindegyik eléggé szimpinek tűnt képek és leírás alapján is, viszont mégsem kellett gondolkoznom sokáig, hiszen elég egyértelmű volt, hogy a legbrutálisabb mashup művet, a HamHotBurDoggert (2690.-) válasszam. Háromféle kolbásszal lehet kérni egyébként a doggereket, én maradtam az érlelt marhánál, de kíváncsi lennék a füstölt sajtos csirke és ínyenc sertés opciókra is. A helyszín ezúttal az újbudai egység volt, ahol pár évvel ezelőtt már jártam egyszer.

dsc04326.JPG

Hát fúúúú... mit is mondhatnék. Az első találkozás igencsak letaglózott. Egy igencsak emberesen megpakolt szendvics őrület foglalt helyet a hatalmas tányéron, körülötte pedig a szokásos steak burgonya, amihez pedig a már szintén jól ismert DP szósz dukált. Miközben fotózgattam leendő ebédemet, közben már ezerrel gondolkoztam, hogy vajon hogyan is fogjak hozzá ehhez a monstrumhoz, végül egy félbevágással igyekeztem könnyíteni a dolgomon.

dsc04325.JPG

Először is kiemelném a kiflit, ami egy békebeli strandos burger bucijára emlékeztetett, de a lehető legjobb értelemben. Abszolút nem számítottam erre, de engem azonnal meggyőzött. Rendkívül finom, friss, puha volt és végig jól egyben tudtam vele tartani az igencsak bőséges tölteléket. Na de nézzük, hogyan is áll össze pontosan ez a nem mindennapi szendvics! Kezdésként kap egy kukoricás sajtszószos kenést a buci, az aljára pedig ruccolát és paradicsomot halmoznak, majd erre kerül a hambihús és két méretes kolbász. Ketchup, mustár és majonéz gondoskodik a lucskosságról, a sült hagyma chips és a bacon pedig a ropogósságról, és még némi cheddar sajt is került az összeállításba a biztonság kedvéért.

A kolbász ízre és állagra is abszolút első osztályú volt, pedig én aztán igencsak szőrös szívű vagyok ilyen téren, szóval megadta a kötelező pluszt, amit előzetesen elvártam. A hambihús is hozta a szokásos szintet, az alap szószok is teljesen jól teljesítettek, így aztán egyértelműen kijelenthető, hogy baromira élvezetes volt az egész ízélmény összességében. A krumplin most is éreztem egy kis köményt, amit már korábban is tetten értem, nálam ez egy nagyon nagy pozitívum, de most még a szószban is éreztem egy nem megszokott ízt, curryt, ami megint csak kedvemre való kis változás. Totális kajakóma, igencsak extrém élmény volt a dogger elfogyasztása, nagyon jó választásnak bizonyult, ami után majd a jövőben eléggé esélyes, hogy a többit is kipróbáljam majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4413580547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.01.21. 18:21:57

Tetszik ez a blog! :)

opking 2018.01.22. 20:53:50

Szeretem a Donpepét, de sose mertem még hamburgert enni. Mekkorák a húspogácsák kb, és mennyire sütik át?

Csabi Konyhája · http://csabikonyhaja.blog.hu 2018.01.22. 21:32:44

@Könyveslány: köszönöm, örülök. További kellemes olvasgatást, nézelődést.

Csabi Konyhája · http://csabikonyhaja.blog.hu 2018.01.22. 21:36:41

@opking: 20dkg húspogácsa, és sajna teljesen átsütve, de nekem volt már szerencsém párszor kevésbé totálra sütött husihoz is.
süti beállítások módosítása