Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Philly's Steak Sandwich @ Zalaco Bisztró, Zalaegerszeg

A népszerű szendvics sajátos újraértelmezése

2018. április 27. - Csabi Konyhája

A hétvégén Zalaegerszegen jártam egy baráti látogatáson és a városnéző túránk elengedhetetlen része volt némi gasztronómiai kalandozás is. Első utunk a Zalaco Bisztróba vezetett, ami kívül-belül egy nagyon szimpatikus képet mutatott, és a személyzet is abszolút kedves és segítőkész volt. Az étlap igen változatos, a teljesség igénye nélkül pizza, saláta, tortilla tekercs opciók és szemrevaló sütemény különlegességek is a kínálatot erősítették és a szomszédos asztalokhoz kiérkező ételeket elnézve hamar elkönyveltem, hogy elég komolyan gondolják a nagy adagot és az ízléses tálalást is. Az én szemem az amerikai specialitásokon akadt meg és bizony nem volt könnyű döntés, hogy mit is válasszak. Vérző szívvel ugyan, de elengedtem a hamburgert, mivel nekem évek óta nagy misszióm, hogy egyek végre egy igazán jó Philly Cheese Steak Szendvicset, amihez eddig még nem igazán volt szerencsém. Mármint jóhoz.

dsc04971.JPG

Igen komoly meglepetésként könyveltem el a tányéromon helyet foglaló kompozíciót, miszerint pitaszerű tésztába töltötték a grillezett hátszínt rengeteg pirított (ez az én értelmezésemben inkább dinszelt) hagymát és kellő mennyiségű olvasztott sajtot, mindezt pedig négybe, háromszög formára vágva. Az összeállítás néhány szelet nyers lilahagymával volt megkoronázva, mindemellé pedig pont optimális mennyiségű sültkrumpli és egy kis tálkában BBQ szósz járt még. 1690-ért szerintem ez egy igencsak jó vételnek mondható, főleg, hogy az első falatoktól az utolsóig igencsak elégedetten nyammogtam, még ha egy picit zavarban is voltam magát a szendvicset illetően.

A Philly Cheese Steak Szendvicsnél ugyanis alapvetően egy hosszúkás kiflibe/bagettbe töltik a jóságot és a legtöbb esetben nem hiányozhat a grillezett paprika és gomba sem. Ettől eltekintve én abszolút éltem ezt az újraértelmezett változatot is, hiszen a pita egészen kiválóan teljesített, a hagyma is puha és ízletes volt, valamint részemről jár a hatalmas pacsi az igencsak erőteljes ízvilágú sajtért is. A husi vékony szeletek helyett itt kockázott formában és elég szép számmal képviseltette magát, igaz némelyik falat a kelleténél egy picit rágósabb volt, de nálam ez még a határértéken belül volt.

dsc04972.JPG

Külön kitérnék még a kiváló állagú és ízű sültkrumplira, valamint a feltehetően házi BBQ szószra, ami megint csak nagyon kellemes ízvilággal rendelkezett, bárcsak máshol is ilyet használnának a torokkaparós ócska cuccok helyett. Mindent összevetve ugyan nem pontosan azt kaptam, amire számítottam, de összességében kellemes csalódásként könyvelném el az itt elköltött ebédet, hiszen minőségi alapanyagokból sikerült finomat alkotni a konyhában és bár elsőre nem tűnt brutális adagnak, bizony hosszú órákra kellemesen eltelített! Ezek után viszont legközelebb ki kell próbálnom a burgert is azt hiszem! ;)

dsc04977.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4113859156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása