Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

WESTERN kemencés szendvics a Don Pepe havi ajánlatában

Egy igazán eklektikus összeállítás

2018. július 18. - Csabi Konyhája

Már több mint egy éve, hogy hódító útjára indult a kemencés szendvics szekció, aminek brutális debütálását azóta se sikerült felülmúlni. Volt 1-2 igencsak jó összeállítás persze azóta, volt pár kevésbé izgalmas is, és bizony 1-2 alkalommal a kivitelezésbe csúszott a hiba. A mostani WESTERN névre hallgató mű (1980.-) elég ígéretesnek tűnt, így aztán én sem hagyhattam ki, ezúttal a békásmegyeri egységben próbálkoztam a Don Pepe júliusi extra ajánlatával.

dsc05385.JPG

Első ránézésre igencsak meggyőzőnek tűnt a szendvics, bár még így is elmaradt a hivatalos promo fotó okozta vizuális sokktól. Előzetesen nem elevenítettem fel, hogy pontosan hogyan is áll össze a szendvics, inkább hagytam, hogy a meglepetés erejével hasson a mű. A ciabatta nagyon jól meg lett pirítva, tökéletes állagú volt. Az alsó szekcióból mondjuk nálam teljesen kimaradt a rukkola + paradicsom kombó, ellenben a pizzaszósz, füstölt mozzarella, kukorica, vörösbab, salsa szósz és pirított hagyma viszont nem lett kispórolva az összeállításból. A pirított bacon megadta az ilyen esetben elvárható pluszt, a főtt tojás karikák pedig tovább erősítették az összeállítás eklektikus mivoltát, bár a hűtőhideg hőmérséklet eléggé lelombozó volt.

Én meg mertem volna esküdni, hogy még valamilyen hal (tonhal vagy lazac) is helyet kapott a szendvicsben, ezt erősítette az egyébként nem túl nagy számban fellelhető szálas, kissé pépes állagú hús is, de a leírás szerint erről szó sem volt, helyette csirke ragu a hivatalos verzió. Hát én nem tudom... Valahogy nekem ez az egész kicsit túl eklektikus volt, valahogy sehogy sem állt össze a kép. Éhes mondjuk egyáltalán nem maradtam és összességében jól elvoltam a falatozás közbeni értelmezéssel, de végül nem sikerült dűlőre jutnom, hogy én ezt most szerettem vagy sem. Mondjuk az, hogy néhány összetevő hideg egy ilyen KEMENCÉS szendvicsben, az nálam mindig nagy negatívum, érdemes lenne az elkészült szendót egy kicsit betenni a kemencébe felszolgálás előtt mert ez a felemás hőfok nagyon le tud venni egy ilyen mű értékéből.

dsc05390.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4814120451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása