Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Charleys Philly Steaks @ Kansas City, Missouri (USA)

Súlyos csalódás a szendvics szülőföldjén

2019. március 18. - Csabi Konyhája

Gasztro kalandozásaim során már több, eléggé különböző Philly CheeseSteak szendviccsel is volt dolgom, aminek annak idején a Fald Fel Amerikát! műsornak köszönhetően lettem nagy rajongója és az ott látottak alapján igencsak nagy elvárásokkal indultam neki minden egyes tesztnek, de közepesnél jobb szendvicshez még nem nagyon volt dolgom eddig, illetve a legjobb élményem is egy elég érdekes interpretációja volt az egyébként pofonegyszerű szendvicsnek. Jelenlegi USA körutam során a sok kiváló burger élmény mellett végül sikerült a szóban forgó Charleys Pjilly Steaks szendvicsezőt is útba ejteni, ami egy 1986-ban alapított étteremlánc és 600 üzlettel büszkélkedhet, én pedig úgy voltam vele, hogy hol máshol ehetnék egy kiváló szendvicset, mint annak szülőföldjén.

dsc06693.JPG

A 12 különböző összeállítás közül maradtam a Philly CheeseSteak-nél, a három különböző méret közül pedig a középső, azaz normál méretnél, ami így került 8 dollárba, azaz kb. 2200 forintba. Alapból minden szendvicsbe kerül jégsaláta, paradicsom, csemegeuborka és majonéz, a választottamba pedig ezeken felül még grillezett hagyma, gomba, kaliforniai paprika, sajt és persze az egész lelke, a hajszál vékonyra szeletelt marha steak.

Első ránézésre minden előzetes várakozásom iszonyatos erővel csapódott a földbe és semmisült meg. Elég szörnyen nézett ki a nyitott kifli és annak tartalma, főleg a zöldség szekció volt olyan, mintha az éjszaka közepén egy éjjel-nappali szendvicsező valamelyik csodájára neveztem volna be valamelyik aluljáróban, nem pedig egy menő steak szendvicsre. A nevetséges sajt mennyiségről inkább ne is beszéljünk... 

Felülemelkedve az első sokkon, a kiflit összecsukva nekiálltam a falatozásnak. A várt ízkatarzis is elmaradt. A hús ugyan kiváló állagú volt, de az összeállítás maga egy közepesen gyenge élménynél többet nem okozott. A pékáru ugyan friss, puha volt, némi pirítás jól állt volna neki, a sajt borzasztó szűkmarkúan lett adagolva és a majonézből se éreztem sokat. Nincs mit szépíteni, ez bizony gyenge volt. Akkor már sokkal inkább Subway, mint ez!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3114696012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása