Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Házhoz rendelve is jelesre vizsgázott a Pesti Pipi

A legjobb csirkés tortilla tekercsek egyike

2020. február 24. - Csabi Konyhája

A tavalyi év egyik nagy felfedezése volt számomra a Pesti Pipi, ami azonnal nagy kedvencemmé is vált! Előbb a Stadionoknál található egységüknél sokkolódtam egy várakozáson felüli burgerrel, majd a Thököly/Hungária sarkánál megbújó Pipinél végérvényesen beleszerettem az egész brandbe külcsínnel, hozzáállással, az ételek minőségével és finomságával, a baráti árképzéssel, szóval egész egyszerűen mindennel együtt. Ezúttal a házhozszállítást próbáltam ki, méghozzá az Örs Vezér terén lévő egységből, Netpincéren keresztül rendelve.

dsc08102.JPG

Előzetesen nem volt kétséges, hogy most a tortilla tekercs szekciót fogom kipróbálni, és azon se kellett sokat gondolkoznom, hogy melyik legyen a befutó. A BBQ-Cheddar Tortillába csirkemellcsíkok, jégsaláta, paradicsom, BBQ szósz, cheddar sajtszósz és pirított hagyma kerül, az ára pedig mindössze 1090ft. Ennek majdnem a fele (490ft) még hozzácsapódik mint kiszállítási díj, ami persze elég hülyén hangzik így, de hát ez van. Kényelmi díj, haha. A jelzett 34 perchez képest valami egészen hihetetlen módon már 20 perc múlva csöngetett a futár, én pedig gyermeki lelkesedéssel vettem át a NetPincéres papírzacskót, amiben a már jól ismert Pipi design papírtasak, benne pedig a szintén saját mintás papírba csomagolt igencsak testes tekercs fogadott.

Afelől nem is volt kétségem, hogy még gőzölgő, meleg állapotban kapom kézhez a tekercset, amit félbevágva az egyik fél sajnos kinyílt és szétesett, így viszont legalább szépen megcsodálhattam én is és a kedves olvasók is azt a nem mindennapi húsmennyiséget, amit ebbe a tortilla lapba belepakoltak. Az ízélmény szinte leírhatatlan. A csirke álomszerűen puha és szaftos és iszonyatosan dögös ízvilággal rendelkezik. A jégsaláta és a paradicsom hozza a kötelezőt, illetve a BBQ és a cheddar szósz is kiválóan asszisztál az egyértelműen főszereplő húsmennyiségnek. Egyedül a pirított hagymát hiányoltam egy kicsit, abból el tudtam volna viselni valamivel többet is, de hát legyen ez a legnagyobb baj, mert ez bizony minden kétséget kizáróan nagyon rendben volt így és igazából a kiszállítási díjjal együtt is megérte az árát! Rendkívül finom, ízletes és meglepően kiadós volt. Ráadásul olyan ritka dologgal szembesültem, hogy 3 különböző helyen próbálkozva ugyanazt a magas minőséget kaptam, úgyhogy le a kalappal a Pesti Pipi előtt, legközelebb a felújított, beülőssé varázsolt Stadionok egységet veszem majd célba! Csipcsirip!

dsc08100.JPG

dsc08101.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4815481368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása