Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Instant bögrés süti teszt

Másfél perc és kész is! Na de vajon milyen az elkészült mű?

2020. május 03. - Csabi Konyhája

Már látom előre, hogy sokaknál kiveri a biztosítékot a cikk témája, hiszen az egy dolog, hogy instant, de még mikrós is a szóban forgó sütemény! Ez egyszerűen FELHÁBORÍTÓ!!! :) Ugyan én se vagyok a mikrókaja vagy épp az instant cuccok rajongója, ugyanakkor elég nyitott is vagyok a világ dolgaira és szívesen kipróbálok újdonságokat, érdekességeket és amikor a Nutriversum oldalán belefutottam a szóban forgó termékbe, úgy gondoltam, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom! 

dsc08381_1.JPG

A MUG CAKE PROTEIN DESSERT néven futó saját márkás cucc 50g-os kiszerelésben és három ízben kapható. Én most a csokisra és a vaníliás-áfonyásra mentem rá, ezeken kívül egy vaníliás-csokis is a kínálatot erősíti. A leírás szerint 22g fehérjét tartalmaz egy ilyen süti csökkentett zsír és szénhidrát tartalom mellett. Így akár edzés után is jól jöhet egy ilyen kis édes kényeztetés, de igazából a gyors elkészíthetősége miatt bárhol, bármikor fogyasztható. A zacskó tartalmát egy bögrébe öntve 50ml hideg vízzel kell csupán elkeverni és mikróban maximum fokozaton másfél perc alatt el is készül. Elvileg. Elég szkeptikusan álltam a dologhoz, de amikor megéreztem a mennyei csokis süti illatot valahol fél perc környékén, elkezdtem bizakodni.

dsc08351.JPG

A jelzett idő letelte után kivettem a bögrét a mikróból és egy kicsit csalódott voltam, mivel azt hittem, hogy jobban fel fog jönni a kész süti. Ettől függetlenül egész jól nézett ki és nagyon menő illata is volt. Egy villával igyekeztem minél szebben kikotorni a bögréből és neki is kezdtem a falatozásnak. Rendkívül lágy volt a tésztája és az ízvilág is abszolút bejött, szerencsére egyáltalán nem volt túlzottan édes. Volt egy kis brownie érzete az egésznek. Pozitív csalódásként ért tehát az első teszt, de már tudtam, hogy a másik zacskónál egy kicsit több időt fogok adni a "sütésnek", mert így az első körnél maradt azért 1-2 kevésbé megszilárdult része a sütinek. Ráadásul első alkalommal talán az elkavarás folyamatát is kicsit félvállról vettem.

Az első kör tanulságait leszűrve másodjára extrém sokáig kevertem-kavartam a masszát, hogy biztosan feloldódjon minden egyes kis porszemcse, és ezúttal 15 másodperc túlórával, összesen 105 másodpercig készült a süti a mikróban. Az illatfelhő itt is egészen elképesztő volt, és a bögrét kivéve elégedetten konstatáltam, hogy majdnem teljesen feljött a süti. Szóval az is lehet, hogy most alaposabb voltam a kavarásnál, de az is lehet hogy ez a kis túlóra is kellett a tökéletes állapot eléréséhez. Ezúttal az állag is sokkal lazább, lyukacsosabb lett a csokishoz képest. Ízre ez is jelesre vizsgázott, én amúgy is nagyon szeretek mindent, ami áfonyás, és nem csak üres reklámszöveg, hanem tényleg láthatóan/érezhetően voltak benne áfonya darabkák is, ami megint csak plusz pont.

Alapjáraton 450 forint, most viszont 350 forintért lehet lecsapni egyébként ezekre az instant sütiporokra, amik engem teljesen meggyőztek és jó vételként könyveltem el, még ha az első nem is sikerült annyira jól, de hát ki kell tapasztalni ezt is. Nyilván mikró függő is, az enyém például egy 700W-os ketyere, meg tényleg az összekavarást is érdemes minél komolyabban venni, a megfelelő időtartamot meg ki kell kísérletezni. A végeredmény pedig meglepően jó!

dsc08383.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2715654466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása