Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Pesti Pipi - Ha egy menő csirkés szendvicsre vágysz

Ezúttal a Stadionoknál lévő egységhez tértem vissza

2020. szeptember 09. - Csabi Konyhája

Korábban háromszor is teszteltem már a fővárosi Pesti Pipi kínálatát, és mindháromszor maradéktalanul elégedett voltam. Időközben elég szépen megsokasodtak a Pipilelőhelyek száma a városban, ha jól számolom, akkor hat egységnél járnak perpill, én viszont most egy viszonylag régi adósságomat törlesztettem, miszerint az év elején megújult és beülőssé bővített legelső Pipi egységbe, a Stadionok metrómegálló melletti helyet teszteltem le újra.

dsc09097.JPG

Kívülről és belülről is egy nagyon szimpatikus, letisztult kép fogadott, a belépést követően rögtön egy kézfertőtlenítő egység és egy rendkívül segítőkész, kommunikatív, szimpatikus fiatalember a pult mögött. Hamar meg is született az elhatározás, miszerint ezúttal a Napos Csibét fogom kipróbálni. Helyet is foglaltam és közben gyorsan le is szűrtem, hogy rendkívül tiszta és kulturált a beltér, valamint ez az egyszerű fa elemekkel operáló belső kialakítás is tökre elnyerte a tetszésemet. 

dsc09100.JPG

dsc09093.JPG

A szendvicset a szokásos jópofa saját logós csomagolásból kibontva, a jól megszokott minőség és frissesség fogadott. A zsemle optimális nagyságú és állagra is oké, mondjuk továbbra sem zavar túl sok vizet, én pedig még mindig kíváncsi lennék egy ilyen összeállításra egy bikább zsemlében. :) A rántott hús ízre, állagra és méretre is kiváló, a nyúló sajttal és a ropogósra sütött baconnel fantasztikus egységet alkot, amit a tükörtojás koronáz meg. Számomra mondjuk egy folyós állag nagyobbat ütött volna és vizuálban is erősebb képet mutatott volna a szendvics, így igazából túl sok szerepet nem vállalt magára. Mondhatni kimaradt az a bizonyos ziccer. Az alsó régióban a zöldségek (jégsaláta, lilahagyma, paradicsom) roppantak és kellő frissességet adtak az egészhez. A szósz egy kicsit eltűnt, mármint láttam ugyan, de ízben annyira nem ütközött ki, valamivel bőkezűbb adagolás jót tett volna az összképnek. Mindent összevetve, csupán néhány apróbb hiba miatt maradt el a totális katarzis, de ettől függetlenül kijelenthető, hogy továbbra sem csalódtam a Pesti Pipiben és 1290 forintért ez még mindig egy nagyon jó ajánlat, különösen pesti viszonylatban, ráadásul 0-24 nyitva tartással. Csirip!

dsc09098.JPG

dsc09099.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8516194234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A fickó 2020.09.09. 12:24:16

Elég szomorúan néz ki ez a "menő" szendvics a túlsütött tojással ... a reklám fotóikhoz képest és azon a tojás sincs túlsütve.

www.pestipipi.hu/rendeles

Egyébként az ára 1.590 Ft, így már egyáltalán nem olcsó, ahhoz képest, hogy a "pipihús" az egyik legolcsóbb alapanyag, legalábbis csirkegyári változatban.
Ja, a csirke az nem csiripel .... :D

Csabi Konyhája · http://csabikonyhaja.blog.hu 2020.09.09. 14:01:22

@A fickó: Igen, az a promo fotó valóban kissé fájó pont ezzel kapcsolatban...
Az az ár, az a rendeléses ár a honlapon :) Netpincéren pl 1490....
A "csirip" a facebook-os kommunikációjuknak visszatérő "elköszönése", szerintem jópofa dolog, én onnan vettem át, szóval náluk reklamálj légyszi :)))
Szerintem ennyire nem kell azért mindent véresen komolyan venni, de persze mindenkinek szíve joga. Kulturált, tiszta hely, normális, kedves kiszolgálás, finom, korrekt adag, nálam 4ből négy pozitív élmény, szóval részemről nem szorul magyarázatra a dolog, még ha nyilván nem is feltétlenül ez a gasztronómia csúcsa és otthon olcsóbban is ki lehet persze hozni. :)
Illetve 0-24 kategóriában mondj ennél jobbat kérlek Budapesten! :)
süti beállítások módosítása