Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Vegán sütőtökös pizza

Egy nem mindennapi kompozíció a Don Pepe havi kínálatában

2021. november 16. - Csabi Konyhája

Mivel hatalmas sütőtök rajongó vagyok, így nem hagyhattam ki a Don Pepe havi újdonságai közül az extra pizza ajánlatot, ami történetesen egy vegán sütőtökös pizza! Nem hiszem, hogy túl sok helyen kapható ilyen nem mindennapi feltéttel pizza, úgyhogy én is nagyon kíváncsian vártam, hogy vajon milyen is lehet ez az őrület?

dsc04312.JPG

A békéscsabai étteremből rendeltem a pizzát, a dobozt kinyitva pedig szimpatikus kép fogadott, bár az is igaz, hogy a sütőtök darabok helyett én biztos inkább valami brutál fűszeres pépesített sütőtököt használtam volna inkább, amivel az egész tészta alapot meg lehetett volna kenni... Na mindegy is, koncentráljunk inkább arra, hogy mik is kerültek a tésztára: vegán 'tejföl', sütőtök, tökmag, borsóhús, aszalt paradicsom, lilahagyma, bazsalikom, balzsam szósz, vegán 'mozzarella' (2990.-)

dsc04311.JPG

Nekem maximálisan elnyerte tetszésemet az ízvilág, elég egyedinek és különlegesnek mondanám, de persze biztos van, akinek ez már túl sok, de nekem kifejezetten tetszett az ízek igencsak pajzán játéka. Meglepően laktató is, így aztán én két részletben fogyasztottam el. Nem igazán tudtam előzetesen elképzelni, hogy mire is számítsak, de összességében sikerült meglepni és egyben meg is győzni, kíváncsi és nyitott embereknek tudom ajánlani ezt a nem mindennapi ízélményt, ami csak novemberben elérhető a Don Pepe kínálatában.

dsc04313.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3916750976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása