Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #182 - Kompház Bisztró, Budapest

2023. április 04. - Csabi Konyhája

A budafoki Kompház már régóta a letesztelendő helyek listáján volt nálam, viszont mivel nem igazán szoktam arrafelé járni, így elég sokáig váratott magára a tesztelés. Egy kiadós és meglehetősen kalandos biciklitúrából hazafelé menet viszont sikerült útba ejteni az igencsak szimpatikus kiülős egységet. Bár nyilván a különböző halételek a fő profil, illetve elég szemrevaló napi menüvel is várják az éhes vendégeket, én inkább a burger szekcióval szemeztem és hamar meg is találtam a nekem való összeállítást. 

dsc04873.JPG

dsc04874.JPG

dsc04875.JPG

Az általam választott BBQ burgerbe a marha húspogácsán kívül pulled pork, bacon, cheddar, BBQ szósz, jégsaláta, paradicsom és lilahagyma került és eléggé bitangul nézett ki. Kissé ingatag volt a burger, úgyhogy a félbevágást inkább ki is hagytam ezúttal. Ami viszont már az első harapásnál feltűnt, hogy a zsemle sajnos nem volt a legfrissebb és eléggé morzsálódott, porladt szét. A húspogácsa korrekt volt, bár lehetett volna némileg szaftosabb. A pulled pork ízre igazából nem adott sok pluszt az összeállításhoz, a bacon viszont annál inkább. A BBQ szósz nekem nem annyira nyerte el a tetszésemet és bár frissen készült a burger a hideg elemektől mégis kicsit felemás képet mutatott az egész és a a várt/remélt ízrobbanás is elmaradt. Mindettől eltekintve egy korrekt és igencsak bőséges, laktató burger volt ez, amiért a 2990 forint is korrektnek mondható. Lehet, hogy a szezon eleje van még (a sörös hűtő is üresen állt) és amúgy nem ez a jellemző, de most ettől a burgertől nem kaptam meg azt a bizonyos pluszt, amit általában keresek. Ha legközelebb újra erre járok, lehet majd valami halas fogást is kipróbálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3818090772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása