Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Fokhagymás-tejfölös csirke

Egy gyors recept a pörgős hétköznapokra

2023. április 16. - Csabi Konyhája

Én eleve a gyors, praktikus receptek híve vagyok, de ezúttal egy extrém rövid idő alatt összedobható ételt ajánlok, ami előkészületekkel együtt fél óra alatt simán elkészül! A végeredmény viszont mégis különleges és finom, úgyhogy ha idő szűkében van az ember, jól jöhet egy ilyen recept.

dsc04863.JPG

Míg felforrt a tészta főzővize, addig felkockáztam 500g csirkemellet és egy evőkanálnyi kókuszolajon, max hőfokon 5-6 perc alatt jól lepirítottam, közben pedig kikevertem 300g tejfölt (20%) fél citrom levével, 2tk őrölt koriander maggal és 4 gerezd (14g) reszelt fokhagymával. A lepirult csirkét ekkor 1-1tk sóval és borssal fűszereztem, valamint egy evőkanálnyi lisztet is szórtam rá és alaposan átkavartam. Ezután rázúdítottam a tejfölös keveréket is és 5 percig rotyogtattam.

dsc04849.JPG

dsc04850.JPG

A közben elkészült tésztát leszűrtem és a tejfölös csirkéhez borítottam, alaposan összekevertem. Tálalásnál némi apróra vágott friss medvehagymával és némi reszelt sajttal koronáztam meg. Ennyi az egész! Az ízélmény viszont egészen parádés lett, egy krémes és pikáns finomság. (3 adag)

dsc04860.JPG

dsc04861.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1518084386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása