Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Csirkés-paradicsomos penne babbal és kukoricával

Jó sok sajttal az igazi!

2023. október 07. - Csabi Konyhája

Ez a recept tényleg úgy született, hogy körbenéztem a hűtőben és a konyhaszekrényben és azt használtam, amit találtam. Ezúttal tényleg nagyon egyszerűre vettem a figurát, a végeredmény viszont egy ellenállhatatlanul finom tésztaétel lett. Egy kiváló kis recept ez például a rohanós hétköznapokra, illetve krónikus időhiányban szenvedőknek.
dsc05425.JPG

HOZZÁVALÓK (4 adag)

140g kockázott bacon
400g csirkemellfilé
2tk só
1-1tk őrölt fekete bors, római kömény, koriander, füstölt paprika
150g csemegehagyma
11g fokhagyma
400g darabolt paradicsom (konzerv)
420g vörösbab (konzerv)
340g kukorica (konzerv)
30g friss petrezselyem
500g száraztészta (penne)
300g gouda sajt

Kezdésként szép pirosra pirítottam a kockázott bacont (5 perc), amihez aztán a felkockázott csirkemell is csatlakozott további 5 percre. Ekkor jött egy kis fűszerezés (1-1tk só, bors, római kömény, koriander) és a felkarikázott csemegehagyma és a reszelt fokhagyma is a húsos alapra került. 1-2 percen keresztül aktívan kevergettem, majd felöntöttem a paradicsomkonzervvel, hozzáadtam az apróra vágott friss petrezselymet is és fedő alatt, csökkentett hőfokon 5 percig rotyogtattam. Ekkor a bab és a kukorica is ehhez a mennyei alaphoz csatlakozott és 1tk füstölt paprikával is megszórtam, innentől pedig már fedő nélkül még 5 percig rotyogtattam, időnként megkeverve. Ezzel párhuzamosan kifőztem a tésztát is amivel végül jó alaposan összeforgattam, utolsó lépésként pedig a reszelt sajttal is összekevertem, amíg teljesen el nem olvadt.

Mesés illatok és csodálatos ízek fenséges keveredése ez a pillanatok alatt összedobható finomság. Kellően szaftos a végeredmény, a sajt pedig közben mesébe illő módon nyúlik minden egyes falatnál. 

dsc05427.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2118228493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása