Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #184 - Tekergő Étterem és Motel, Velence

A névadó burgerbe tépett malachús is kerül

2023. május 04. - Csabi Konyhája

Folytatva a nemrégiben megkezdett kerékpáros ízkutatásaimat, ezúttal egy régóta tesztelésre váró helyet, a Tekergőt látogattam meg Velencén egy lazának túlzottan nem mondható, emelkedőkben gazdag 90km-es bringaút végén. Az 1994 óta működő családi vállalkozásról előzetesen már több helyen is olvastam, így mondhatni komoly elvárásokkal érkeztem. Indulás előtt ránéztem a facebook oldalukra és hát megmondom őszintén kicsit megijedtem a burgerek láttán, nem igazán éreztem meggyőzőnek, így aztán végül némi félelemmel vegyes várakozás közepette léptem be az ajtón. 

dsc04992.JPG

Maga a helyszín és a belső kialakítás, valamint a fogadtatás is rendkívül szimpatikus, én pedig gyorsan kértem is egy üveg Nyéki sört az étlap tanulmányozásához. Az nem is volt kérdés, hogy burgert fogok enni, és az egyébként eléggé szimpatikus összeállítások közül végül a névadó mellett döntöttem. A burgereket olcsónak nem nevezném, jellemzően 5000-6000Ft között mozognak, ebben viszont már kétféle köret és egy szósz is benne van. Az én választottam, a névadó összeállítás pedig egész pontosan a következőket tartalmazza: zsemle, fincsi szósz, saláta, marhahús pogácsa, bacon, cheddar, lilahagymalekvár, uborka, tépett BBQ malac és mindehhez steak burgonya, amerikai káposztasaláta, jalapeno paprika és mártogatós társult 5490 forintos áron. Az asztalomhoz érkező kompozíció vitán felül rendkívül jó érzékkel lett megvalósítva, szimpatikus kis fa tálcára került a burger, az igencsak korrekt mennyiségű burgonya, kis tálkákban pedig a jalapeno, a coleslaw és a mártogatós. Ez bizony tényleg igen pofás! És a zsemle is sokkal jobban nézett ki, mint a képeken, így hirtelen meg is nyugodtam.

Elsőként a krumplit teszteltem a szósszal, csillagos ötösre vizsgázott mindkettő, ahogy a káposztasaláta is. A hambi nem csak nagyon jól nézett ki, de bizony rendkívül finom is volt, egy harmonikus, ugyanakkor rendkívül ízgazdag összeállítás, aminek egyik legnagyobb erőssége az intenzíven füstös, egészen mesés állagú pulled pork! Végre egy olyan hamburger, amiben tényleg tisztességes szerephez jut és egészen kiváló minőségű a tépett malac. A húspogácsa mondjuk lehetett volna némileg szaftosabb, illetve a mártogatós szósz mennyisége sincs teljesen összhangban a krumpliéval, de ezt a két dolgot leszámítva egy valóban példaértékű burger élményben volt részem!   

dsc04996_1.JPG

dsc04991.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3018114666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása