Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #192 - E-mese Büfé, Budapest

Egy igazán jó óbudai burgerező a Duna-part közelében

2023. július 31. - Csabi Konyhája

Ha a legutóbbi burger mustra alkalmával azt mondtam, hogy egy ideje érett már a teszt, akkor ezt itt is meg kell tennem, hiszen szintén itt van a szomszédban és már számtalanszor elmentem mellette, de amíg le nem csekkoltam az étlapot, addig nem is tudtam, hogy itt bizony nagyon komoly burger kínálat van! A Pünkösdfürdői Stranddal szemben található vendéglátó egységek során található E-mese Büfé egy fagyizó szekcióval is rendelkezik, bent pedig egy nagyon hangulatos vendégtérrel van felvértezve. 

dsc05265.JPG

Itt aztán tényleg mindenki egész biztosan megtalálja a számítását, hiszen az alap burgerektől kezdve a bárányon és a lazacon át a libamájasig vagy épp a kecskesajtosig tényleg minden is van! Én megelégedtem az ALL IN elnevezésű összeállítással (2690.-), amiben aztán tényleg minden van, ami szem-szájnak ingere: baconnaise szósz, lilahagyma, paradicsom, jégsaláta, marhahús, cheddar, bacon, hagymakarika, háziszósz. Most ezt tényleg nehogy bárki is rossz néven vegye, ezt a lehető legnagyobb örömmel és elismeréssel írom, hogy azért komolyan nem gondoltam volna, hogy pont itt egy stranddal szembeni büfében fogok baconnaise szósszal találkozni a kínálatban, ami egyébként egy nagyon nagy tanítómester, nem is értem, miért nem használják több helyen. Szóval valahol ez a hozzávaló is erősítette bennem, hogy ezt a burgert válasszam. 

img_8376.jpeg

img_8373.jpeg

A várakozás közben egy jó kis házi limonádét iszogattam, miközben a rostlapon vadult beindult a sercegés. Nem sokkal később egy nagyon szimpatikus kis mini vágódeszkán foglalt helyet az igencsak csábos burger, amit már alig vártam, hogy megkóstoljam. A zsemle már ránézésre is egy kiváló darabnak tűnt, ez később igazolást is nyert ízre és állagra egyaránt. A buci alján helyet kapó baconnaise mesterien tette a dolgát és a húspogácsa is nagyon jó ízű, szaftos volt. A sajtnak sajnos nem sikerült teljesen ráolvadnia, de ezt a pici kis hibát leszámítva nem tudnék mibe belekötni. Nagyon egységes és harmonikus ízvilágú, rendkívül finom burger volt ez, úgyhogy fel is iratkozott a hely a még visszatérésre érdemes helyek listájára, főleg hogy elég sok olyan összeállítás szerepel az étlapon, amit szívesen megkóstolnék még.

dsc05264.JPG

dsc05263.JPG

dsc05266.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5818180771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása