Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

MACHO NACHOS PIZZA a Don Pepe októberi ajánlatában

2023. október 05. - Csabi Konyhája

5 évvel ezelőtt már volt egy ilyen pizza a Don Pepe havi ajánlatai között és én akkor gyermeki lelkesedéssel rajongtam az összeállításért. Ugyan a mostani versenyző lényegében teljesen megegyezik a régivel, nagy nachos rajongóként nem hagyhattam ki az újrázást, főleg ennyi idő elteltével...

dsc05413.JPG

A pizzát szokás szerint a békásmegyeri étteremből rendeltem és hivatalosan a következő összetevők kerülnek a tésztára: cheddar, darált marhahús, jalapeno, tejföl, salsa szósz, guacamole szósz, nachos chips, mozzarella (3990.-)

dsc05414_1.JPG

A dobozt kinyitva kissé zilált kép fogadott, illetve a feltétezést is sokkal szerényebbnek mondanám, mint amilyen anno volt. Így aztán a nagy rajongás igazából elmaradt, bár összességében minden a helyén volt a beígértekből, de valahogy mégis hiányérzetem volt a falatozás közben, kicsit üres volt az élmény, hiányzott valami, amitől meglett volna a "hűha" faktor. Ugyanakkor kellően laktatónak mondanám így is a pizzát, hiszen a háromnegyedével jól is laktam, de összességében csalódásként éltem meg az októberi extra pizzát.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9218228087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása