Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Currys csirke

2013. február 14. - Csabi Konyhája

A legtöbb ismerősöm egy életre megundorodott a currys cuccoktól Angliában, én viszont a mai napig nagyon szeretem, illetve eleve szeretek minden extrém, harsány fűszerezést, amihez a curry azt hiszem megfelelő alapanyag. Amikor kitaláltam, hogy currys csirkét készítek, kíváncsiságból kicsit utánanéztem pár receptnek, illetve ilyenkor általában mindenhonnan csenek ötleteket, amik tetszenek, amik összegyúrásából aztán sok esetben egy teljesen új, saját kreáció születik.

Én ezúttal azt az utat választottam, hogy készítek egy jó kis pácot, amiben aztán negyed órát pihentetem a felkockázott csirkemell darabkákat. A páchoz a következőket használtam: 2 ek curry, 1 ek méz, 3 ek szójaszósz, 1 ek ketchup, 1-2 ek erős pista, 1 ek citromlé. Aztán ezt persze ízlés szerint lehet variálni, azt hiszem én is kicsit tettem még ebből abból hozzá menet közben... :)
Megpirítottam egy fej apróra vágott vöröshagymát és egy szál újhagymát, amihez aztán a pácolt húst is hozzáadtam. Amikor már kezdett alakulni a dolog, még hozzáadtam egy zacskónyi (fél kiló) fagyasztott zöldségkeveréket és két apróra vágott (zúzott) fokhagymát és körülbelül 8-10 percig együtt sütöttem az egészet. Közben ezerrel főztem a rizst is, amit utána jó szokásomhoz hűen jó alaposan összekevertem a zöldséges husival és még néhány percig együtt rotyogtattam. A végeredmény várakozáson felüli lett! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr398577490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása