Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Citromos-rozmaringos csirkemell

2013. március 17. - Csabi Konyhája

Jó akciós volt a csirkemell, így be is vásároltam belőle, rövid gondolkodást követően pedig hamar ki is találtam, hogy ezúttal hogyan készítsem el, amihez nagyon nem is kellett külön bevásárlást intézni, csupán egy kiló krumplit kellett még vennem a körethez.

A krumplikat félbevágtam és még azokat is negyedeltem, majd így sorakoztattam fel őket egy tepsiben. Vegetával, borssal, rozmaringgal megszórtam, majd egy kis olívaolajjal megöntöztem őket és irány a sütő 180 fokon! A két nagy csirkemellet csak annyira vágtam fel, hogy ne legyenek túl vastagok, így is két körben kellett sütnöm a serpenyőmben. A sütés közepette vegetát, borsot, fokhagymagranulátumot és rozmaringot szórtam mindkét oldalára, valamint citromot is facsartam rá. Szép, aranybarnára sütöttem mindkét oldalát. A majorannától és a citromtól nagyon finom, üdítően friss íze lett, a krumplit pedig továbbra is nagyon szeretem héjában sütve tepsiben, még ha most előtte fel is daraboltam. Igazán könnyű, tavaszias kis fogás ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr438577448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása