Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

VII. Dining City Étterem Hét 2014 (ősz) @ Ciao Ciao Trattoria, Budapest

2014. október 18. - Csabi Konyhája

Nehéz már sok újdonsággal szolgálnom bevezető gyanánt az újabb és újabb Étterem Hetek alkalmával (#1, #2, #3, #4), hiszen a kondíciók továbbra is ugyanazok: országos szinten, az akcióhoz csatlakozó éttermekben 3300 Ft-os áron lehet az előre meghatározott, 3 fogásos menüsorból választani. Eddigi élményeim lényegében mind igen különlegesek és maradandónak számítottak. Most egy kicsit a szokásostól eltérően nehezebben sikerült kiválasztani a legszimpatikusabbat, de végül az Andrássy / Bajcsy sarkán található Ciao Ciao Trattoria étteremre esett a választás.


Ahhoz képest, hogy elég autentikusnak tűnik a hely (külcsín, a tört magyarral, angol és olasz szavak kavarodásával lelkesen üdvözlő főnök a bejáratnál, stb.) az étterem hét alkalmára összeállított menüsorból kicsit hiányoltam valami igazán olaszost. Például én nagy tészta fan vagyok, de semmi tésztakülönlegesség nem szerepelt a a választékban. A hely maga elég szimpatikus és a személyzet is végig nagyon kedves, aranyos volt. Kezdésként a sütőtök krémlevest próbáltam pirított mandulával. Óriási csalódás volt, mivel egyrészt semmi íze nem volt, másrészt borzasztó folytós volt az egész, mintha homokot ettem volna. Ezt tényleg nagyon sajnáltam, mert amúgy nagy sütőtök krémleves fan vagyok (saját recept), de ebből nagyon kimaradtak az ízek... Teljesen kiábrándító volt az egész.

A fő fogásra elég sokat kellett várni, de igazából ezzel nem volt gond. A jóra szívesen várok.  Ördöghal guazzetto módra, rákfarokkal, mogyoróhagymával és koktélparadicsommal. Jól hangzik, nem?! A leves semlegessége után rendkívül üdítő volt az étel ízletessége. Jó választásnak bizonyult. Plusz a két szelet bagett is jól jött.

A desszertként érkező Profitteroles della Casa is jól teljesített, de azért le nem fordultam a székről. Összességében tehát a nagy katarzis elmaradt, a leves különösen fájó pont volt, de legalább a fő fogás rendben volt. Nagy rajongó nem lettem és még valami igazán olaszosat se ettem. Kár. Egyébként a dining city oldalán a véleményeket olvasva megbizonyosodtam arról, hogy sajnos másnak is egy "jobbra számítottam" élményként maradt meg az étteremben tett kirándulás.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr968577212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása