Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Mustáros karaj

2015. április 20. - Csabi Konyhája

Különösebb történet ezúttal nem kapcsolódik a recepthez, egész egyszerűen csak kiválasztottam egyet az elkészítendő ételek igencsak vaskos listájáról. Én sertéskarajból csináltam, de akár marhahúsból is el lehet nyugodtan készíteni ezt a mustáros husit...


Kezdésként felszeleteltem a húst (90dkg) és jó alaposan bekentem mustárral, valamint sóztam, borsoztam. Egyébként teljesen infantilis volt a recept amiből dolgoztam, de még így is sikerült korrigálnom és egy rendkívül finom ételt összehozni. Viszont mivel sajna megint sietve főztem, így egy picit megint sikerült besétálnom a csapdába...


Szóval a hús előkészítése után némi olajon nekikezdtem 3 fej apróra vágott vöröshagyma dinsztelésének. 1tk ételízesítővel és frissen őrölt tarkaborssal fűszereztem, a végén pedig még 3 gerezd fokhagymát is reszeltem hozzá. A recept leírása szerint ekkor a hússzeletek mindkét oldalát meg kellett volna pirítanom. De hogy a jó életbe? Közel 1 kiló húst egy nagy csomó dinsztelt hagymán hogy pirítok meg könyörgöm??? Na mindegy, két részletben de végülis sikerült fehéredésig pirítanom a hússzeleteket, amiket persze még a legelején kellett volna a hagyma előtt egy nagy serpenyőben csinálni... Na mindegy. :) Miután visszatettem az összes húst, 4dl vizet öntöttem hozzá és beledobtam 4 babérlevelet is. Csökkentett hőfokon puhára főztem.

A végén egy kis doboz tejfölt elkevertem 1ek liszttel és 1dl meleg vízzel majd beleöntöttem a  lábasba, jól elkevertem, rottyantottam rajta egyet és kész is voltam! Közben kifőztem egy csomag (500g) tésztát is, én spagetti tésztát használtam, de persze ez szabadon változtatható. A kisebb bonyodalmak ellenére, nagyon ízletes lett a végeredmény, a szaft valami egészen elképesztő módon pikáns, de mégsem túl hivalkodó, a hús pedig tökéletesen puha lett. (5 adag)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr138577076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása