Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Őrület! Burger Pizza a Burger House-tól

2015. július 01. - Csabi Konyhája

Korábban már találkoztam burger pizzával az interneten és nagyon megörültem neki, amikor egy kis fáziskéséssel ugyan de rájöttem, hogy a Burger House-nál is szerepel eme őrület az étlapon. Korábban már jeleztem, hogy terveim között szerepel a pizzáik tesztelése is, így aztán gondoltam rögtön két legyet ütök egy csapással!


Mivel eléggé időszűkében voltam, a házhozszállítást választottam. Példásan rövid idő alatt, 25 perccel a telefonos rendelést követően már meg is érkezett a futár! Izgatottan nyitottam ki a dobozt, nagyon kíváncsi voltam. Ami elsőre feltűnt és igazából nem tudtam hova tenni egészen az utolsó szelet elfogyasztásáig, az egy általam meghatározhatatlan illat volt. Nekem alapból nincs bajom a hús szagával, a marhahúsét pedig különösen szeretem, de ez valahogy más volt... Nem volt igazán zavaró, hasonlítani se nagyon tudnám semmihez, de kicsit fura volt. Viszont az ízre legalább semmiféle negatív hatással nem volt. A pizza természetesen melegen érkezett és az igazat megvallva az ízvilág is rendben volt. A madársaláta külön kis dobozban kapott helyet, hiszen ha rákerült volna a pizzára, akkor eléggé megsínylette volna a szállítást. A leírás szerint lilahagymának is kellett volna lenni a pizzán, de nem volt, mondjuk annyira nem hiányzott nekem. Nem volt túlbonyolítva a pizza: paradicsomos alap, szaftos húspogácsák (5x30g), cheddar és saláta. Mondjuk én annyira nem vagyok oda az ilyen papírvékony tésztájú pizzákért, de ez mondjuk ízlés dolga, amúgy nem tudnék belekötni. Egy éhes ember igencsak jól tud lakni egy ilyen pizzával (1690.-), ami viszont már nem sokáig lesz elérhető, úgyhogy siessetek, ha ki szeretnétek próbálni milyen is a hamburger és a pizza összeházasítása!


És egy kis általános erejű felhívás a végére kajarendeléssel kapcsolatban: ha szíveteken viselitek kedvenc helyeitek sorsát, illetve meg akarjátok könnyíteni saját magatok dolgát is, akkor minden esetben közvetlenül a hellyel veszitek fel a kapcsolatot, így például még a rendelés leadása előtt könnyebben tudtok tájékozódni, esetleges felmerülő kérdésekre választ kapni, információval gazdagodni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr438577034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása