Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Itt az Attaboy! újdonsága, a BURGER DUÓ!

2015. július 23. - Csabi Konyhája

A tavalyi év végén kilépve az online világból megnyitotta első beülős egységét is az Attaboy!, amit természetesen én is leteszteltem és a korábban már pozitív tapasztalataim csak tovább erősödtek. Finomat, különlegeset ettem egy szimpatikus helyen. Mivel még mindig nagyon sok hely van, ami tesztelésre vár, így ritkán sikerül beiktatnom egy-egy visszatérést, de természetesen szívesen megyek vissza oda, ahol kiemelkedően jó élményekkel távoztam már korábban. Örömmel fogadtam a felkérést Tóth Szabolcs üzletvezetőtől, hogy ugyan tegyek már próbát a BURGER DUÓ névre hallgató újdonságukkal, hiszen nem mellesleg új konyhafőnök is munkálkodik a háttérben...

Péntek kora délután kerítettem sort a látogatásra és egy jópofa sör mellett egy jóízű beszélgetéssel indítottunk, ami végül egy nagyon tartalmas, érdekes és változatos témahalmozássá nőtte ki magát. Rábíztam magam Szabira, aki a két legújabb burgert kóstoltatta meg velem, amivel kapcsolatban nekem semmi kifogásom nem volt, hiszen mindenképpen olyan burgereket választottam volna, amiket korábban még nem kóstoltam. A tálalás nagyon erős, illetve tetszetős, letisztult és ízléses. Köretnek egy kis rántott hagymakarikát kértem.



A burger duóról annyit kell egyébként tudni, hogy az étlapon szereplő burgerek bármelyikét lehet kérni, kisebb zsemlében és 80 grammos húspogácsával készül mindegyik. Elsőként a MR. PRESIDENTet kóstoltam, ami egyébként a kissé könnyedebb vonalat képviseli és a következő összetevők alkotják: lágy brie sajt, aszalt paradicsom, jégsaláta, lilahagyma, majonéz. A zsemle nálam továbbra is nagyon jól működik, ahogy a hús is kellemesen borsos és nincs túlsütve, pont optimális. Teljesen elégedett voltam, illetve jó kezdésnek bizonyult.

A másik burger már egy picit közelebb állt az én ízvilágomhoz hiszen egy igazi pikáns, enyhén csípős versenyzőről van szó, ami a SPRING BOOM névre hallgat és a friss guacamole, pico de gallo, pikáns jalapeño salsa és ementáli teszi teljessé az élményt. Egy igazi különlegesség, ami egy pillanat alatt friss, tavaszi hangulatba varázsolja az embert bármelyik évszakban. A hagymakarikák tökéletesen passzoltak a burgerehez és a legutóbbi próbálkozásomhoz képest most tényleg egy kicsi kivetnivalót sem találtam benne, pedig már múltkor is ízlett, de most tényleg fenomenális volt.

Bónuszként még megfeleztünk egy brownie-t is, amiről már sok jót és szépet olvastam, most pedig én is megtapasztalhattam a földöntúli élményt. Ugye ha valamire édesség kategóriában jót mondok, az tényleg nagy bóknak számít, mivel abszolút nem vagyok édesszájú, viszont azért a jó dolgok ellen én sem vagyok, el lehet azért varázsolni különféle desszertekkel. Na, hát ezzel most sikerült is, hihetetlenül lágy, krémes volt az egész, amihez remekül passzolt az ízlésesen csurgatott saját készítésű eperöntet. Hibátlan élmény volt.

Szóval ahogy korábban már megtettem, így most újfent egy látogatásra biztatok mindenkit, hiszen a nagyon jó burgerek mellett még nagyon sok minden található az étlapon. Van például ebédmenü is napi levessel + burgerrel + szörppel, de hot-dog, saláta és különböző desszertek közül is lehet válogatni. Legközelebb pedig szerintem kipróbálom mit tudnak pizza fronton is, hiszen az eddig még kimaradt. Köszönöm még egyszer a lehetőséget, illetve ez a mélyenszántó beszélgetés csak még inkább szimpatikussá tette számomra az Attaboy!-t, akik tényleg szívből csinálják ezt az egészet és a legapróbb részletre is nagyon odafigyelnek. További sok elégedett vendéget és sok sikert kívánok nekik a céljaik és terveik eléréséhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr308577022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása