Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Céklafasírt

2015. október 09. - Csabi Konyhája

Nagyon szeretem a céklát, nem hiába lett az idei Csabi Konyhája Burger egyik alap összetevője is. Korábban már csináltam krémlevest is belőle, most pedig elérkezett az idő, hogy ismét valami újat próbáljak ki...

Kezdésként lereszeltem egy fej céklát (30dkg) és egy darab édesburgonyát (26dkg), természetesen előtte meg is hámoztam mindkettőt. :) Hozzáadtam egy tojást, 6ek zsemlemorzsát, 2ek finomlisztet, 2 gerezd lereszelt fokhagymát, sóztam, borsoztam és 1tk provence-i fűszerkeverékkel is meghintettem. Jó alaposan összegyúrtam a hozzávalókat majd kisebb gombócokat szedtem ki belőle és minél laposabbra próbáltam egyengetni őket. Beleforgattam még zsemlemorzsába, majd forró olajban mindkét oldalát kisütöttem. 



Valami elképesztően finom lett! Az egyetlen baj vele, hogy egyszerűen nem lehet abbahagyni!!! Az édesburgonyától kapott az egész egy kis édeskés ízvilágot, de tényleg valami leírhatatlan az élmény. Aki gondolja, csinálhat hozzá valami szószt is, én nemes egyszerűséggel csak magában falatoztam ezt a mind megjelenésében mind ízvilágában igencsak extravagáns finomságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr388576958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása