Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Gombás-tejszínes-sajtos penne

2015. október 21. - Csabi Konyhája

A múltkori gombás karfiolpörkölthöz pont kétszer annyi gombát vettem, mint amire szükségem volt, így aztán kapóra jött a "maradék", amikor nagyon gyorsan kellett összedobnom valamit. Nem bonyolítottam túl a dolgot, de a végeredmény valahogy mégis minden előzetes várakozásomat felülmúlta...


Kezdésként felkockáztam a gombákat (50dkg), egy kis olívaolajon megpirítottam folyamatos kevergetés mellett (3 perc), majd felöntöttem 2dl tejszínnel, sóztam, borsoztam. Belereszeltem 2 gerezd fokhagymát, megszórtam egy púpos teáskanál kakukkfűvel, majd hozzádobtam 20dkg reszelt füstölt sajtot is, jól elkevertem az egészet, majd csökkentett hőfokon kb. 8 percig rotyogtattam. Közben kifőztem egy csomag (500g) penne tésztát is, amit aztán a sajtos-tejszínes-gombás alapommal jó alaposan összekutyultam. Tálalásnál apróra vágott friss petrezselyemmel még megszórtam.



Mit is mondhatnék. Imádom a tésztát, a sajtot és a gombát is. Ezek együtt tejszínnel megfejelve pedig egy elképesztően finom egytálételt alkot. Azt hiszem így kell rendkívül gyorsan, egyszerűen nagyon finomat főzni! :) (4 adag)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr658576946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása