Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Tojásos-juhtúrós tészta

2016. március 09. - Csabi Konyhája

Folytatom tovább a hogyan dobjuk fel a már unalomig ismert ételeket című sorozatot, hiszen ismét egy mondhatni igen egyszerű, de mégis nagyszerű recept, a túrós tészta egy kicsit továbbfejlesztett változata került terítékre. A végeredmény pedig nem csak nagyon finom, de rendkívül laktató is lett. Ha unod a sima túrós tésztát, akkor ezt mindenképp ki kell próbálnod!

Első lépésként egy kanálnyi sült sertészsírt felolvasztottam, majd 10dkg apróra kockázott füstölt kolozsvári szalonnát szép pirosra pirítottam, miközben kifőztem 500g penne tésztát. A kifőzött, lecsepegtetett tésztát ráöntöttem a baconre, jól összekevertem, majd jöhetett a korábban már felvert 10db tojás, amit sóztam és jó sok frissen őrölt tarkaborssal fűszereztem. Addig kevergettem a tésztával, amíg a tojás meg nem szilárdult, ekkor következett a 40dkg juhtúró, amivel pedig olvadásig kavargattam ezt a baconös tojásos tésztát. Hmmm... elég csábító lett a végeredmény!



És az a helyzet, hogy ezzel el is készült az étel! Az élmény kimaxolásához tálaláskor még tejföllel is megkínálhatjuk illetve tekerjünk még némi borsot is rá. (4 adag)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr738576830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása