Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Laskagombás tészta

2016. augusztus 26. - Csabi Konyhája

Nagyon szeretem a gombát illetve a gombás ételeket és mivel elég régen csináltam már ilyesmit, arra gondoltam itt az ideje összehozni valami finomat. Laskagombával pedig még sosem dolgoztam korábban, pedig többször is szemeztem már vele. Több se kellett, jól be is vásároltam belőle egy jó kiloval!

dsc07809.JPG

Kezdésként szép pirosra pirítottam 25dkg kockázott bacont majd jöhetett az apróra kockázott vöröshagyma (46dkg), miközben vadul borsoztam és némi ételízesítővel is meghintettem. Amikor már szépen megpuhult a hagyma akkor hozzáadtam a gombát, amit én csak kézzel tépkedtem közepes nagyságúra, de ez teljesen ízlés dolga. Alaposan összeforgattam a baconös hagymás alappal és további 10 percen keresztül kevergettem, kavargattam, míg egy kicsit összeesett az egész. Ekkor öntöttem hozzá 3dl fehér szárazbort, gazdagon megszórtam kakukkfűvel és 10 percnyi rotyogtatás következett.

dsc07802.JPG

dsc07805.JPG

Felöntöttem 2dl főzőtejszínnel (20%) megszórtam némi ételízesítővel, kakukkfűvel, frissen őrölt tarkaborssal, valamint egy csokor apróra vágott petrezselymet is hozzádobtam, jó alaposan összekevertem az egészet és még 7 percen keresztül rotyogtattam végül pedig összekevertem egy csomag (500g) tésztával. Rendkívül szaftos, különleges ízvilágú tésztacsoda született. Én utólag volt hogy még némi kurkumát is szórtam rá vagy egy kis habanero szósszal meglocsoltam, mindkét opció nagyon jól működött. (6 adag)

dsc07806.JPG

dsc07812.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8211493350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása