Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #107 - Finomító Kantin, Budapest

2016. szeptember 01. - Csabi Konyhája

A Finomító Kantinnal kapcsolatban egy nem éppen rózsás emléket dédelgettem eddig a 2014-es Hamburger Days-ről, de én már akkor is úgy voltam vele, hogy azért majd egyszer kipróbálom a helyet hazai környezetben is, hiszen egy ilyen fesztiválon hatványozottan könnyen hiba csúszhat bárki munkájába. Nos, a teszt nem lett elhamarkodva, viszont külön érdekesség, hogy pont az újranyitás napján, egy kisebb ráncfelvarrás után sikerült ellátogatnom a Széll Kálmán tér közelében található egységükbe.

dsc07957.JPG

Nem túl nagy alapterületű a hely, viszont nagyon szimpatikus az egész, illetve külön kiemelendő az utcafrontra néző hatamlas ablak, illetve annak nyithatósága, ami ilyenkor nyáron kifejezetten nagy plusz pontot ér. Nem tudom, hogy ez még a frissen nyitás miatti hiányosság, de mindenképp megfontolandó jó tanács, hogy az ételekről egy részletező leírást is ki lehetne helyezni valahol (akár többet is) és akkor megkímélhetjük egymást néhány felesleges körtől és a pult mögött tevékenykedő személyzetnek sem kell napi 100x felsorolnia az összetevőket. Igazából én már előzetesen eldöntöttem, hogy a névadó burgerre fogok rámenni, és 100 forintos felárral hagytam magam rábeszélni, hogy a vajas buci helyett burgonyás zsemlét kapjak. A végösszeg így állt meg 1200 Ft-nál.

Jó előjelnek tűnt, hogy a rendelés felvételekor megkérdezték, mennyire kérem átsütve a húst, természetesen közepesen kértem, majd izgatottan vártam a nevem felcsendülését, amit rendeléskor kell bemondani a későbbi beazonosíthatóság végett. A hambi kellemes, megnyerő külsővel rendelkezett, és a kihelyezett műanyag késsel is elég problémamentesen sikerült félbevágnom. A mediumra sütés is sikerült többé-kevésbé, bár nálam a medium ennél valamivel rózsaszínűbb állapotot takar, de az még így is egyértelműen látszott, illetve később érződött is, hogy kellemesen szaftos maradt a husi. A zsemle egyébként tényleg nagyon menő, én is csak ajánlani tudom, főleg azoknak, akik már egy kicsit megfáradtak a szokásos zsemiktől. Könnyed darab, de mégis kellően stabil alapot biztosít egészen az utolsó falatokig. A hús egyébként jól teljesít, nincs túlfűszerezve, de nem is baj, a rajta helyet foglaló cheddar sajt és a paradicsomlekvár pedig eléggé ütős hármast alkot, alul pedig római saláta, fehérhagyma, kígyóuborka, jalapeno és majonézes alapú finomító szósz dolgozik, hogy elnyerje kegyeinket, és azt kell mondanom, hogy sikerrel. Kellően lédús az egész összeállítás, kedvemrevaló az ilyen. Ugyan összességében nem mentem falnak a burgertől, viszont egy nagyon korrekt kis hambit kaptam, kategóriájában jónak mondható áron. Vannak egyébként elég szimpi napi menük is, szóval igazság szerint egy szimpatikus kis helyet ismerhettem meg, ahova egyáltalán nem kizárt hogy visszatérjek máskor is. A szelektív gyűjtőnél pedig a METAL feliratért és a villázó kézért tőlem egyértelműen jár a pacsi, haha. Egyébként arra például kíváncsi lennék, hogy például bárány burger fronton mit alkotnak, csak hogy egyet kiemeljek a honlapon található igencsak széles és csábító választékból, ami mondjuk perpill nincs teljes összhangban még az üzletben olvasható menüvel, de szinte biztos, hogy ez is még az újranyitás okozta pillanatnyi kis zavar lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4211668156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása