Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Chimichanga - TEX-MEX mennyország a KÖKI Terminálban

Egy hely, amiért érdemes kék metróra szállni.

2016. szeptember 27. - Csabi Konyhája

A KÖKI Terminálban megmondom őszintén én még sosem jártam korábban, úgyhogy dupla meglepetésben volt részem, amikor a mexikói/amcsi vonalon mozgó Chimichanga tesztelésére adtam a fejem. A név már ismerősen csengett, hiszen több kaja fesztiválon is szemeztem már a kínálatukkal, de mindezidáig kimaradt a nagy teszt.

dsc08254.JPG

Előzetesen olyan tervvel érkeztem, hogy valamelyik burgerre fogok rámenni, főleg ha már azzal hirdetik magukat, hogy "best burger in town", de végül a névadó chimichanga lett az ebédem alanya. Csirke, marha és sertés hússal is lehet kérni, én most a sertés mellett döntöttem, de legközelebb biztos kipróbálom marhával is. A húsokon kívül még lehet green és red chili verzió közül választani, én az utóbbira mentem rá, illetve nem mellékesen vega verzió is található az étlapon. A chimichanga alapját egy tortilla lap adja, amibe igencsak bőkezűen kerül felhalmozásra jelen esetben grill zöldség, fekete bab, rizs, piros chili szósz, sajt és természetesen a husi. Mindez a feltekerést követően pedig olajban kerül kisütésre, miközben elég szépen meg is dagad az egész. Már ránézésre is igencsak brutális az adag, félbevágva pedig tényleg még könnybe is lábad az éhes ember szeme a látványtól. Jár még mellé némi tortilla chips is, valamint egy kis tálkában tejföl és salsa szósz.

Elsőként magában kóstoltam meg és a legnagyobb elégedettség közepette falatoztam, hiszen a tortilla egészen fantasztikus, néha kicsit lángosra emlékeztetett az élmény, egyszerűen tökéletes állagú volt. A rizs és a bab is magas szinten teljesített, illetve senki se gagyi alapanyagokra gondoljon, hiszen itt minden csúcsra van járatva. A sajt nyúlik ahogy kell, a hús pedig pont megfelelően lett fűszerezve, igazi pikáns kis összeállítás ez, amit aztán később jól meglocsoltam tejföllel, vagy/és salsa szósszal is még tovább fokozva az élményt.

dsc08244.JPG

dsc08245.JPG

Igazából minden kapható itt, amit műfajon belül elvárhatunk egy ilyen helyen, én pedig a burger miatt egész biztos, hogy vissza fogok még térni a közeljövőben, hiszen még a távolságtól sem kell megijedni. Én a Kálvinon szálltam metróra és 15 perccel később már a rendelésemet adtam le a pultnál. Nem mellékesen egyébként elég komoly üdítőválaszték is található a hűtőben, én egy Cream Soda nevezetű Schweppes terméket kortyolgattam, ami a Turbo rágó legjobb pillanatait ötvözte a vaníliával és a limonádéval. Tudom ez így kicsit soknak tűnhet első olvasatra, de egyébként érdemes tenni vele egy próbát. Összességében tehát egy nagyon pozitív élménnyel gazdagodtam, és csak ajánlani tudom a helyet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4211737827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása