Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Mi van veled W35?

Újra visszatértem a főváros egyik ikonikus TEX-MEX helyére.

2016. november 18. - Csabi Konyhája

Három évvel ezelőtt jártam először a W35 elsőként nyílt, Wesselényi utcában található egységében, azóta pedig számtalanszor vendégeskedtem náluk különböző üzleteikben, illetve fesztiválokon is. Ugyan az első élményemet követően nem váltam azonnal vérmes rajongóvá, de végül szép lassan én is a lelkes támogatóik és visszajáró vendégeik népes táborát kezdtem erősíteni. Mindez nagyban köszönhető volt a mindig jó hangulatú látogatásaimnak, az extrém újdonságoknak, az erősevőversenyekről nem is beszélve, ugye, haha, amiknek én is aktív részvevője voltam minden évben. Az idei esztendőben kicserélődött, megújult a kreatív háttér is, a négyből egy éttermet elengedtek (a körútit), illetve a facebook oldalukat nyomon követve jól láthatóan az ételek is komoly változáson estek át, így aztán gondoltam, itt az ideje, hogy visszatérjek a gyökerekhez és lecsekkoljam, hogy hol tart a W35 így 2016/2017 fordulóján.

dsc00518.JPG

Mivel én már előzetesen eldöntöttem, hogy nem variálok, egy Classic Burgert fogok enni, nem is különösebben börzéztem az étlapot, a várakozási időt pedig egy jó kis kézműves sörrel töltöttem ki másodmagammal egyetemben. Ekkor tűnt fel az a furcsaság, hogy az eredeti kínálat közel fele többé már nem aktív részese a kínálatnak, amit leragasztott csíkok jelöltek az étlapon, köztük sok igazi húzóerőnek számító étellel. A kiszolgálás mindettől függetlenül továbbra is olajozottan, és kedvesen, hiba nélkül zajlott. Az asztalunkhoz érkező tál első ránézésre igen pofás, bár egyből több kérdést is felvetett, az első falatok után pedig még többet. Sajnálatos módon le lett cserélve például az abszolút védjegynek számító szuper krumpli, helyét egy mirelit steak burgonya féleség vette át, ami ugyan mennyiségben több lett és kategóriájában egyébként abszolút jónak mondható, de az 1890 forintos burger mellé nem nevezném túl nyerő körítésnek. A coleslaw is változott, a mennyiség itt is megnőtt, viszont ízvilágban semmi extrát nem nyújtott sajnos, ezzel tovább erősítve azt a tendenciát, hogy nagyon kevés helyen lehet igazán jó káposztasalátával találkozni.

A hamburger maga szintén több kérdést felvetett. A zsemle ugyan teljesen rendben volt továbbra is, de a 13 dekás hús eléggé karakter nélküli és egyértelmű csalódás a régi időkhöz képest, illetve engem ez a sajtszósszal való operálás se vett le a lábamról, bár ez azt hiszem régen is így volt. A hivatalos leírás szerint ez egy paradicsomlekváros cheddarkrém egyébként. A bacon az ízvilágban nem különösebben jelentkezett, a szokásos zöldségeken (saláta, hagyma, paradicsom) kívül pedig egy majonéz alapú burgerszósz is bőségesen helyet kapott még a burgerben, amitől mondjuk jó csucsogós lett a végeredmény, de maradandó élményeket így sem okozott összességében. Ugyan korábban is az extrémebb ételek miatt rajongtam a helyért, de ez így ebben a formában sajnos nem adott okot a lelkesedésre, a mai bivalyerős és igencsak túltelített mezőnyben ez bizony kevés és nagyon komolyan bele kell húznia a W35-nek, ha a jövőben is az élbolyhoz akarnak tartozni.

dsc00562.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6611968953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása