Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Házi nachos, amitől mindenki fejre áll!

A nassolnivalók legnagyobb királya, amivel garantált a siker.

2016. december 01. - Csabi Konyhája

Régi vonalas nachos rajongó vagyok, és már számtalanszor elkészítettem ezt a csodálatos nasit, hosszú évek tapasztalása áll mögöttem, a kényszer szülte kocsmai szegény ember nachos-ától kezdve a komolyabb helyek remekművein át tényleg sokfélét kóstoltam már, de mindig is magabiztosan állítottam, hogy az én kis egyszerű de nagyszerű receptemnél még nem ettem jobbat! Most viszont legutóbb egy apró, de egyáltalán nem elhanyagolható csavarral az eddig sem éppen gyenge koncepciót sikerült egy teljesen új, legfelsőbb szintre emelnem. A titok nyitja borzasztó egyszerű: felejtsd el a bolti, kommersz szószokat!

dsc00610.JPG

A sütőt maximum hőfokra előmelegítettem, amíg egy kisebb tepsibe kiborítottam a torilla chipset (200g) első lépésként. Kísérletezgettem már többféle márkával és ízesítéssel, viszont most új szószt használtam, nem akartam, hogy a chips esetlegesen elvigye más irányba az élményt, így maradtam most a natúr, sós ízesítésnél. A nagy csavar pedig ezután jött, ami a Sárréti Chilifarm terméke, egy 270g-os kiszerelésben kapható iszonyatosan szexi salsa szósz, ami mindenféle ízfokozókat, mesterséges adalékanyagokat nélkülöz és már a legelső apró kis nyalintással megállapítható, hogy ez bizony mennyei manna.

Igazából jó kis nachost lehet csinálni a bolti szószókkal is, de ez tényleg egy másik liga. Olívaolajban gazdag, sokkal folyékonyabb, ami egyáltalán nem baj, könnyebb volt így legalább egyenletesen eloszlatnom a chips darabkákon. Utolsó lépésként rengeteg, ez esetben 26dkg reszelt Pannónia sajttal fedtem be az eddigieket. Természetesen a sajt fajtája és mennyisége is szabadon variálható, de én egy 30dkg körüli mennyiséget mindenképpen irányadó elvként kijelölnék. Sütőben 20-25 perc alatt készre sütöm, ami idő alatt gyönyörűen megolvad a sajt és egészen elképesztő módon összesül az egész. Néha van, hogy még olívabogyóval is megfejelem az összeállítást, de mivel most használtam először (de egészen biztos, hogy nem utoljára) ezt a szószt, így mindenképp azt akartam, hogy a szósz domináljon. Elképesztő ízorgia, abbahagyhatatlan rágcsálni való ez, amivel garantált a bomba siker! Én leginkább kézzel-lábbal szeretem kiszedni a darabkákat a tepsiből, de persze lehet kicsit segíteni a kezelhetőségen kockákra vágással és tányérra kiszedéssel. (2 adag egytálételként, vagy tetszőleges fő számára egy kis kínálni való)

A Sárréti Chilifarm termékeit a hivatalos weboldalukon is megrendelheted, ill. a viszonteladók listáját is megtaláljátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6611989212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása