Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #119 - Kézmíves Burger, Budapest

Ismét rendelésre adtam a fejem!

2016. december 27. - Csabi Konyhája

Egy facebookos ajánlásnak köszönhetően futottam bele a Kézmíves Burger nevébe és mivel épp azon ritka alkalmak egyike érkezett el nemrégiben, hogy rendelésre adtam a fejem ebédidőben, így aztán gondoltam, egye fene, kipróbálom, mit tudnak. A honlapot végigböngészve elég sok hamburger közül lehet választani, három kategóriába (prémium, kézmíves, kilós) sorolva azokat.

dsc01023.JPG

A Tex Mex burgert választottam, mivel nagyon túlzásba nem akartam esni (tripla hús és társai most annyira nem csigáztak fel), így inkább megmaradtam a szokásos bacon & sajt kompozíciónál némi pikantériával megfejelve. Legalábbis gondoltam én a leírás alapján: 13dkg húspogácsa, házi tex-mex öntet, cheddar, majonéz, paradicsom, bacon, hagyma. Gondolkoztam valami köreten is, de mivel ordító éhség nem gyötört, így beértem csak a hambival. Egyébként a honlap elég jópofa, egy három lépcsős folyamatábrának köszönhetően követhetjük nyomon a rendelés menetét, az előzetesen ígért 50 perces kiszállítási időt pedig sikerült is tartani. Az 1590 forintos végösszegen felül nem volt információm egyéb költséggel kapcsolatban, így kissé meglepődtem a futár 1890 forintos kérelmén, de végül ráhagytam a dolgot...

A burger alufóliába és folpackba is bele lett bugyolálva eléggé alaposan. A meleget még elfogadható módon sikerült megtartania és ránézésre egy korrekt iparosmunkának nevezném a hambit. A zsemle elég jó darab, a szokásosnál kicsit masszívabb, de nem zavaró, kicsit fura az édessége, de egyébként nekem tetszett. A hús kicsit túlsült és ízben sem hozott semmi extrát, a zöldségek kellő mennyiségben voltak jelen, a szószok pedig kissé fura egyveleget alkottak. Azt mondjuk nem igazán értettem, hogy ez miért kapta a Tex Mex nevet, de egyszeri étkezésnek végülis elment, bár maradandó élményt nem okozott. Az igazat megvallva az 1590 forintos ár is már határeset lett volna az összkép tekintetében, de a végül kifizetett 1890 végképp negatív irányba billentette a mérleg nyelvét.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2112057873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása